Kom i form med datorns hjälp

 

Arnold Schwarzenegger har bestämt sig för att komma i form igen och försökte därför komma i kontakt med Gerard Butlers tränare, som visade sig vara en dator.

Den forna guvernören är nu inställd på att hitta tebax till sin fina form igen, tills hans stora återtåg till bioduken. Schwarzenegger var imponerad över Gerard Butlers fysik i "300" och försökte därför komma i kontakt med hans tränare. Men han fick snart reda på att det var datorn som hade gett Butlers fina fysiska form.

- Jag sa till Mark Canton (producenten för "300"): Du måste få tag i Butler åt mig. Jag vill veta hans träningsupplägg och Canton svarade: Vad pratar du om?! Hans form kostade mig dyra pengar.

Men trots att Butlers fysiska form förbättrades i datorn har det visats sig i bakom kulisserna-scener att Butler var i fin form. Så att påstå att Butler fick sitt effektfulla resultat enbart tack vare datorn är att överdriva rejält.

*fniss*

Kommentarer:

1 Malin I Form:

Sv: Nee, jag håller med!

2 Susanne:

Malin i form - Ja annars så kommer dom nog och drar oss i öronen... ;)

3 Elin:

Ja, men datorer kan vara bra att ha ibland. Men precis..han måste ju ha varit ganska så i form ändå ;P



ja, det är lätt hänt att de kan överdriva effekter ibland. Får se om jag kommer mig för att se den. :)



Ja, tydligen tyckte hon att Life hade använt hennes varumärke utan att betala för det.



Nej, men så är det nästan alltid.. det finns alltid saker man vill rätta till och fixa ^^

4 Susanne:

Elin - Ja det går nog inte att ändra om hur mycket som helst... Lite jobbigt när det är en hel film lixom... Annars har jag sett datorprogram där dom förlänger och gör både det ena och det andra med kroppen... :)



Jag vill se den filmen som kommer i morgon och heter Sucker Punch... :P



Så var det nog ja och hon torskade första vändan och skulle få betala rättegångskostnaden och hamnade hos Kronofogden... Sen nästa vända tror jag att det blev förlikning eller om det var till hennes fördel...



Som nu när jag har fått sneda gardiner... Men som väl är så får jag nya... ;)

5 Matilda:

Datorer löser mycket men grunden var nog rätt bra ändå, haha.



Jaha, har dem cykelbrallor också? Visste jag inte.. men i och för sig så älskar jag dem jag redan har :) sitter som ett smäck! Haha.

6 Susanne:

Matilda - Ja det måste jue vara något att gå på lixom... :D



Kika in deras butiker: Gold's Gym och Budo & Fitness... Du har länkarna med bilder i högermallen... För du lär väl nöta ut dom som du har... ;P

7 Fighting Spirits:

Men herre gud han har väl råd att anlita den bästaste av de bästa PT:en och om han varit en sådan åderpåle innan så borde han veta hur han kan komma dit igen tycker man ju.. =)



Ja jag hoppas nu att det löser sig med min prenumeration en gång för alla och för en gångs skull slapp jag stå i telkö, kom fram direkt! =)

8 Malin I Form:

Sv: haha, ja vem vet ;)

9 Susanne:

FS - Ja det var jue det han ville och därför försökte han få fatt i Butler och veta vem det var som tränade honom... Att det var en dators hjälp hade han jue ingen aning om... Fick sig nog ett gott skratt skulle jag tro... :)



Vem vet du kanske får dubbelt upp i klockor nu... Jag sa till en gång när det tog tid och det bara trillade in grejer... ;)

10 Susanne:

Malin i form - Nu har jag ännu en gång tappat tråden... :)

11 Fighting Spirits:

Hahhahhaa, undra om jag skulle springa snabbare då med var sin klocka på vardera arm.. ;)

12 Susanne:

FS - Du kan väl ta och sätta den ena på gubben din så kan ni jaga varandra... ;)

13 sockerpudding:

Hej tjejen

Har följt dig ett tag, du verkar en trevlig tjej

14 Susanne:

Sockerpudding - Inte försöka att lura mig gosse... Nej inga konster så... *tralalalalaaa :D

15 kaffehörnan:

Hur menar du, förstår ej dig nu

Jaså den pennan gick ej

Attan

Jag har en vaken tjej att göra med

kram

16 Susanne:

Kaffehörnan - Japp jag är jue en nattuggla så det är nu som jag är piggelin... Ska du försöka att lura mig så får det lov att bli på förmiddagen... :D Kraam!

Kommentera här: