Kuddkrig någon?! :D

 
Hi,
My name is Peter and I'm involved in a somewhat unusual World Cup.
We're arranging the first ever Pillow Fight World Cup.
Austria, Sweden, Japan and USA will compete for the gold. So far.
Our team is the Austrian team www.apfl.at/vienna
The
tournament will be held in New York may 17th.
I don't know if you think this sounds funny or crazy but if you like our idea just a bit and would write something about it we might get some more competition and more people could see the World champion title match on our site.
http://www.pillowfightworldcup.com/

All the best and a happy easter
Peter

Jag fick ett mail och snäll som jag är så lyder jag jue och gör reklam... ;)

Kommentarer:

1 kaffehörnan:

Oj de var många år sen man hade kuddkrig, de var trevligt

kram

Jag e så snubblande nära popcorn, måste stå emot

2 Susanne:

Kaffehörnan - Ja och tänk att dt till och med finns tävlingar i det... :)

Passa dig så att jag inte kommer med en kudde! ;) Kraam!

3 Matilda:

Nejdå, om några dagar eller någon vecka är jag helt återställd igen! Värre kan det ju definitivt ha blivit. Var en halvmeter från att slå huvudet i en järnstång.. hade nog blivit helt annorlunda om det hade inträffat.



Hur blev äppelkakan och hur är det med din huvudvärk? <3

Klart du ska gå till bibblan och skaffa lånekort. "Möta motstånd" är ett måste att läsa.

4 Susanne:

Matilda - Du får nog skaffa dig en sådan där airbag till cykelhjälm ska du se... ;) Skämt och sido så gott att det gick så pass bra med dig... Hur mår cykeln då by the way?! <3



Den blev dundergod och huvudvärken har lugnat ner sig... Puh! :P Bibblan ligger jue nästan vägg i vägg med mitt gym så jag får väl lov att smita in där oxå... inget motstånd nu mot begagnade böcker... vill jue ha nya jag... :D

5 FS:

Hahahhahahaaa, det hade ju varit ngt för dig, inte....



Men en riktigt kul grej för den som vill!

6 liina:

stor bloppis du sätter budet

skynda fynad

7 Susanne:

FS - Det roliga är att jag har skrivit om det förr när jag fick syn på att dom tävlade i kuddkrig... Annars så kan man jue lätt tro att det är ett skämt... :D

8 Susanne:

Liina - Har inte tänkt att trycka på shoppingknappen nu... ;)

9 kaffehörnan:

Nu drar jag snart i bingen

kram

10 Fighting Spirits:

Kul med en liten annan sort av tävling för en gångs skull.. =) Lite mer flummigt och inte så seriöst på ngt sätt... För inte kan man väl ta kuddkrig på 110% allvar..?.. =)

11 Susanne:

Kaffehörnan - Haha jag hann före och krama kudden... God morgon! :) Kraam!

12 Susanne:

FS - Visst är det på blodigt allvar... Detta är jue World Cup så folk tävlar jue i det över hela världen... :) Jag ska banne mig kika på videolänken när tävlingen går av stapeln...

13 Lisbeth:

Var väl lite kul. Synd att det var så långt bort annars kunde man ju fått se dunen ryka

ha det bra

14 Susanne:

Lisbeth - Ja det hade varit kul att se det live och även att få prova på själv... :) Men man kan jue om inte annat se det över nätet om man vill... Må så gott!!

Kommentera här: