Mitt andra hem

 

var nästan lika tomt som mitt första hem är... Och städa fick jag minsann göra där oxå... ;) Så några måste det jue ha varit där innan mig... Klena typer tydligen som inte orkar att lyfta tebax grejerna efter sig... :D Det och promenixen blev uppvärmningen för mig idag det... Sen så körde jag rehaben för axlarna plus rygg och mage... :P

Sen hem och mumsa i mig kyckling för jag blev jue vrålhungrig på slutet av passet... Och efter det så dog jag haha och det fick bli en powernap i soffan... Nu så har jag vattnat grannens blommor och borde nog ta hand om mina egna oxå ser jag... ;) Lär bli kvar i soffan i kväll för det är andra och sista delen utav The last templar... Glad Påsk!! :)

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Du dår gärna komma hit och städa med, orken räcker jue inte till till allt, tyvärr...



Krattat en del jord idag så det fick bli min träning.. =) Helt slut i skuldrorna nu... =/

2 Susanne:

FS - Ja här tas ett rum i taget så jag blir aldrig klar... Går lixom bara runt med den där dammsugaren... :P



Trädgårdarbete är inte att förakta minsann... Skönt med utomhusträning... Stod två på löpbandet idag och kan inte fatta att man väljer det framför att springa ute... :S

3 Junitjej:

Du imponerar på mig med din träning!

Hur ofta bör man träna på gymmet, för att det ska börja synas?

4 Susanne:

Junitjej - Jag tycker att det är roligt och så mår man jue bra utav det... :) När det syns är nog väldigt individuellt och beroende på startform om man säger så... Och vad och hur du tränar... Själv så kör jag varannan dag så att musklerna hinner att vila emellan...

5 Fighting Spirits:

Har väl krattat i en ca 600kvm matjord idag så visst har det tränats lite här med..



Springa på löpband i detta väder, ja det krävs fan i mig bra med karaktär att göra det, hahahahahhaaa.... FY bubblan vad tråkigt alltså.. Såg säkert en 5st joggare som joggade förbi här hemma idag och man blev ju inte mindre sugen...

6 Susanne:

FS - Ja man hittar muskler som man trodde att man aldrig hade när man "påtar i trädgården"... :D



Skulle nog säga dålig karaktär istället... ;) Men vem vet dom kanske lider utav pollenallergi dom med som så många andra nu och inte orkar att springa ute... Nåt annat kan det inte vara när man går in när det är så fint väder ute... :P

7 Fighting Spirits:

Har nog förstört min nattsömn nu med två timmars knoppande på soffan, mkt smart...NOT... =)

8 Susanne:

FS - Ja om inte annat så kanske du kommer senare i säng... Du blir nog en nattuggla som mig ska du se... ;)

9 Fighting Spirits:

Spmnade nog inte förräns ett här lr ngt, gick upp och lade mig och gluttade på tv, värdelöst när man somnr så i soffan på kvällen...

10 Kaffegrabb:

Att inte folk kan plocka undan efter sig

Kram

11 Susanne:

FS - Jag kom i säng vid halv ett men somnade jue inte förrens flera timmar efter det... Sen vaken med 1,5 timmes mellarum ungefär... Somnade till lite nu på morgonen som väl är... :P

12 Susanne:

Kaffegrabb - Dom bara släpper det där dom är fast att det är så nära att lägga det på rätt ställe... :S Kraam!

Kommentera här: