Nu är jag igång igen

 

med dessa experiment här... :D Denna gången så är det fluffbollar gjorda på vatten & kaseinprotein & jordnötssmör... Brukar jue även göra dom på mixad frukt, sojamjölk eller lätt kesella, istället för vatten då... Det är jue bara fantasin som sätter gränser!! Man kan jue smaksätta med vad man vill och behöver jue inte just vara jordnötssmör... Även om det är dj*vligt gott!! ;) Ta till exempel kanel, pepparkakskrydda, kaffe, saffran eller varför inte lakritspulver...

Nu blir det dock att ta sig en dusch följt utav dundergröt för att sen ge sig ut på en promenix i soooleeen... Och in på gymet och svettas lite... :P

Kommentarer:

1 Matilda:

Nu ser det ut som det ska här inne på din blogg ;) mycket experimenterande och nya tips!



Jo, det blev ju tyst om honom när det bevisades att han tydligen inte kunde böja skedar.. jag tror att någon gav honom en helt vanlig sked och så vips fungerade det inte längre :p

Och ja, Mästarnas Mästare är lätt mycket bättre. Tyckte gårdagens avsnitt med Stenmark som huvudperson var underbart. Vilken man alltså..

2 Anonym:

Matilda - Ja, jag tänkte att ni får jue inte tro att ni har gått vilse lixom... Så nu är ordningen återställd... och snart på mig med hoppas jag... ;)



Han är bluff och jag är fluff haha... Bara och se vad som gör en starkast... :P Kan jue ge han min sked och se om han kan böja tebax den med tankens hjälp...

Han är jue helt fenomenal! Tänk att hela detta landet stannade när han körde sina åk... :O Är nog den störste bland dom stora idrottsstjärnorna tror jag...

3 Matilda:

Haha, ja men precis. Vi får ju inte tro att vi har kommit fel ;) Dessutom... sådana där bollar med lakrits kanske är något..



Du har så rätt! Eller efter alla dina magiska recept borde väl du kunna böja tillbaka skeden med tanken?! ;)

Åh. Stenmark. Jag önskar att jag hade funnits när han var som störst. Helt oroligt att han fick ett helt land att stanna.

4 Susanne:

Matilda - Ja dom är jättegoda med lakrits... Dock så får man forma dom med just skedar då för då blir dom lite lösare i koncistensen... Om man inte använder sig utav havregryn i bollarna oxå då...



Ja och äter jag bara mirakelnudlar på det så är det biff sen lixom... ;) Ska göra en röra med det sen när jag kommer hem ifrån gymet... :P

Det måste ha varit något speciellt alltså... Fick jue gåshud när man såg filmen!

5 Fighting Spirits:

De där bollarna såg riktigt goda ut! =)



Hoppas du vaknar till liv då och läser rätt då... ;)

6 Susanne:

FS - Brukar jue bara äta det som fluff annars men nu så lyxade jag till det lite... Glömde dock att skriva vad för olika saker som jag rullar bollarna i... Tänkte att ha ett inlägg som jag kunde referera till när jag får frågor om alla varianter som jag gör... :)



Nu har jag duschat så nu är jag och armen mer vakna... ;)

7 Fighting Spirits:

Men det är väl kokos du rullat de i nu, sedan är det väl bara fanatsin som sätter stopp för det, ta protte pulver, cancao mm... =)



Här får jag inte ligga efter imed jobbet kallar strax... =)



Och du om du vill vara med i min tävling så behöver du inte göra ett inlägg om det på bloggen imed din axel osv... Har varit inne hos de som har anmält sig och tror du de gjort ngt inlägg om det, näää just det big no.... Så gissa på ngr kilon du men så har du chansen till 200kr presentkort, who knows where... ;)

8 kaffehörnan:

Jo fantasin har vi gott om

Så vackra bollar

kram

9 Susanne:

FS - Ja denna gången så använde jag mig av kokos... Men vill ha allt nedskrivet på samma ställe för alla som frågar... Inte alla som har min fantasi nämligen... ;)



Brukar nog vara så oftast att dom vill vara med och tävla och helst vinna men inte göra så mycket för det lixom... Då hade du nog fått satt det som krav att dom skulle göra ett inlägg om det i så fall... :)

10 Susanne:

Kaffehörnan - Det ska man ha för annars vore det bra tråkigt här i livet... :) Nu är dom nog inte så vackra längre nere i min mage hihi... ;) Kraam!

11 kaffehörnan:

Då svingar dom runt nere i magen

Japp den biten har vi ej problem med

kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Ja dom simmar omkring där till max nu om man säger så... ;P Tur att man inte har problem med allt lixom haha... Kraam!

13 Matilda:

Okej, du har inga bilder på hur de ser ut med lakrits i?



Haha, du blir biff alla gånger och slår Uri Geller tusen gånger om ;)

Ja, jag önskar att jag hade funnits då! Fanns du då förresten? :D

14 Susanne:

Matilda - Jo någonstans här på bloggen ligger det bild på det... Orkar du så scrolla igenom kategorin kost & recept... :)



Ja han ser inte mycket ut för världen hihi... ;) Idag trodde jue hon i repan att jag tävlade i fitness... Lite kul! :) Hade jag haft mitt minne kvar sen jag var liten så... Men mina första 15 år är borta sen jag dog... :S

Kommentera här: