Provligga på plats

 

Hitta din säng
Om du känner dig osäker på vilken typ av madrass du behöver så kan du göra vårt madrasstest här . Tänk även på att du kan komma långt på vägen genom att läsa våra tips och förbereda dig på andra sätt, men det bästa är att provligga på plats. Du får dessutom prova din madrass hemma i 90 dagar – om du inte är nöjd får du byta till en annan madrass. Vi ses på sängavdelningen!

PS. Under lördag och söndag vecka 17, 18 och 21 har vi naprapater på varuhuset som kan ge dig tips och idéer för en godare sömn.

Nu så ska jag hitta in till min säng i sovrummet tänkte jag... Men behöver verkligen nya madrasser... Undrar om jag kunde sova lite bättre då?! Kanske skulle ta min skatteåterbäring och investera i det... *hmm* Det tål att tänkas på!! Undrar vilka naprapater det är som är i min lilla stad nyfiken som jag är... Många frågor nu... :D Natti Natti!! ♥

Kommentarer:

1 Petra:

Ja ditt Grattis kom fram :)



Får testa det där liggtestet ikväll ;)



Ha en bra dag!!!



Kram

2 Fighting Spirits:

Hoppas du fått sova ngt inatt och inte grubblat på madrasser och naprapater allt för mkt... ;)

3 Susanne:

Petra - Vad bra! Tänkte bättre dubbelt upp än ingen gång... :)



Haha ja jag tyckte att det lät lite kul... ;)



Ha en bra dag! Hoppas att det inte regnar på dig som det gör här... :P



Kraam!!

4 Susanne:

FS - Ja även om jag låg vaken som vanligt så glömde jag totalt bort det... :D

5 Matilda:

Var är det man kan prova sängar? Haha och provligga på plats lät ju rätt kul, haha!

6 Susanne:

Matilda - Om du klickar på länken så kommer du dit och det är IKEA... Ska nog ta mig en tripp dit för det är lite annat smått och gott som jag behöver oxå... :)

7 Fighting Spirits:

Har du frågat han än??? Så nyfiken här.. =)

8 Susanne:

FS - Nej har inte gjort det än... Har bara mailat honom nya recept... :)

9 Fighting Spirits:

Ok, men vill veta sedan när du hört ngt.



Japp en riktig moviestar och han tjänade hela 200kr igår! =) Hahhahahhaaa, snart står hans namn med bland Hollywood stjärnorna.. =)

10 Susanne:

FS - Lovar att tala om när jag vet något... Om inte annat så skriver han det säkert på hemsidan eller facebook om ett tag... :)



Haha vad ska han köpa för gott för det tro?! :P Rex är jue ett filmstjärnenamn så man vet aldrig... ;)

11 kaffehörnan:

Så härligt de låter

Sov hott zzz

kram

12 Fighting Spirits:

Hhahahahaa, om han hade själv fått bestämma så hade han köpt märgben lr grisöron för hela slanten men imed matte bestämmer och tycker han ligger minus på kontot så tar hon dom.. =P



Han har ju kostat en del under åren med vet besök... =/



Apropå spendera så skall jag åka nu lite tidigare till jobbet för att köpa skethus papper och tvättmedel på ÖoB så mkt billigare än på Ica.. =)

13 Susanne:

Kaffehörnan - Nu så ska jag inte nanna kudden utan nu så ska jag bli piggelin med prom och gym... :P Kraam!

14 Susanne:

FS - Ja veterinärbesök är inte billigt det inte även om man har försäkring... :( Tur att han kan jobba ihop lite pengar själv då... Vem vet det kanske blir mer uppdrag... :)



ÖoB ligger så långt utanför stan här så skulle man puttra dit så skulle det bli lika dyrt om inte mer i bensinpengar... :P Har skickat grannen till Ica Maxi istället och köpa en dunk äggvita åt mig... :D

15 Matilda:

Ah, tyckte jag kände igen reklamen, haha. Men synd att man inte behöver en ny säng då... vet du om IKEA fortfarande har kvar deras runda sängar?

16 Susanne:

Matilda - Jag har inte sett den förrut förens jag fick mail om det nu... Är jue medlem i ikea family... :) Ingen aning om dom runda sängarna... Men det borde man jue kunna se på hemsidan... Får kolla sen!

17 Lisbeth:

Säger bara viktigaste inköpet i hemmet.

Vi satsade den här och jag har inte ångrat köpet en dag fast det sved i plånboken när jag lämnade fram kortet.

Kul det där med stolparna.

18 Susanne:

Lisbeth - Ja man tillbringar jue en tredjedel utav sitt liv i sängen... Och sömn är jue så viktigt... Mina madrasser är sen jag flyttade och är närmare 20 år snart... Billig skit redan då med säng och allt i ett... Så jag borde kosta på mig... :)



Jag ska minsann ut och leta nummer! ;)

19 Lovisa:

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

20 Susanne:

Lovisa - Jag ska kolla om jag kan prenumerera på mig själv så får vi se... :)

Kommentera här: