Räcker inte till

  

Då så får man lov att äta upp en bit va?! ;) Menar så att jag kan lägga in detta experimentet på kylning i kylskåpet en stund... Jag har nog svart bälte i experimenterande med jordnötssmör nu tror jag... :D Men denna gången så tror jag att jag fick till tiden bra i ugnen... Nån minut för länge och det är lätt hänt att det blir för torrt tyvärr... Vad gömmer sig under detta pappret då månntro - Jo crunchy jordnötssmör & mixad banan & sötningsmedel & proteinpulver (chocolate & peanut butter) & havregryn... :P

Kommentarer:

1 Matilda:

haha, jo minsann! cykling är bra konditionsträning men även ett fruktansvärt slit om man vill komma längre än att vara motionär :)

jag beundrar cyklister som bor i norrland.. jisses asså, haha.



du har definitivt svart bälte i experiment med jordnötssmör!

2 Susanne:

Matilda - Haha ja jag skulle somna utav uttråkelse (heter det så tro?!) för det är jue så samma lika att bara sitta och nöta rumpa på den där sadeln... ;) Ja för dom blir det mycket inomhusträning... :D



Tur kanske att jag inte använder något bälte nu för då så hade jag nog fått släppa ut något hål haha...

3 Malin I Form:

Ååh, det lät himla gott faktiskt!

4 Fighting Spirits:

Jisses vilken bar! Snacka om att bli mätt av den imed pappret inte ens räckte till.. =P



Tror du kommer vakna upp som en jordnöt ngn dag imed så mkt nötande nu för tiden på dig.. ;)



Den pastan var riktigt god och inte så föbenat onyttig heller imed ingen grädde och grejer i. =)

5 Susanne:

Malin i form - Allt med jordnötssmör i är farligt gott! :P

6 Susanne:

FS - Haha den ska skäras upp i bitar sedan bara att den har stelnat i kylskåpet... :P



Ja bara att jag inte nöter sönder soffan för nu så är jag en potatis där igen... :D



Men det var massor av ost i väl och bacon... ;) Fast parmesan ska vara nyttigt...

7 Fighting Spirits:

Hahhahahaa, nå fattade jag jue det att den ska skäras i bitar men ville bara driva med dig och din jumbo bar.. ;)

8 Susanne:

FS - Haha narras du med mig va... ;) Då kanske jag ska ta och behålla den i en hel del och kalla den för jumbobar då'rå... :D

9 Fighting Spirits:

Jo massa ost var det ju i pastan men det är ju protein rikt, höhöhöhöhööhöööö. =)



Anabola bar kanske.... =P

10 Susanne:

FS - Det är bra med kalcium oxå... hjälper jue till att ta bort fettet på magen... ;)



Haha är nog mer magen som växer än mucklerna... Men i och för sig så får jue många insulinmage som preppar mycket... :P

11 Fighting Spirits:

Menade storleken på baren och inte hur mkt musklerna skulle växa av det.. =)



Lr varför inte bulk bar, hahahhaahhaaa... Hade passat perfekt för den bulkande om den behåller storleken.. =P

12 Susanne:

FS - Aha trodde att du menade mucklerna när du kallade den för anabola... :)



Det roliga är att jag tappar vikt utav jordnötssmör... Så JS-dieten vore nog något för mig om jag ville gå ner i vikt... :P

13 Fighting Spirits:

Då kommer det ju inte vara ngt kvar av dig då efter det då.... =(



Kanske skall satsa på det och ta patent med och bli rik på kuppen och snart har du en egen gå ner i vikt show på tv med, nöt gav på nöten... =)



14 Susanne:

FS - Som väl är så äter jag jue en massa annat oxå... Som fluff, och tur att jag inte ser ut så i alla fall hihi... ;)



Sid har jue kommit på JS-dieten så den har han nog patent på redan... :) Är jue till den som jag försöker komma på en massa bra recept...

15 Matilda:

men vad är det du säger?! :o tråkigt att cykla?! du har då aldrig cyklat på en racer ;) det är ju kärlek så det ryker om det!

16 Susanne:

Matilda - Ja det är tur att vi är olika... Och tur att jag inte tycker det är kul eftersom att jag inte har balans till det... Då borde jag ha en sådan där airbag över hela kroppen i så fall haha... ;)

17 kaffehörnan:

Såg nice ut

Är du uppe vännen

kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Japp kollar på kampsportgalan och fixar med recept till Fitnessguru... :) Kraam!

19 kaffehörnan:

Trodde kanske du hade tagit ryggläge zzzz

kram

Roligt du var vaken

20 Susanne:

Kaffehörnan - Dröjer väl inte så länge till innan jag kryper till kojs i och för sig... :) Har du haft en kul kväll?! Kraam!

21 kaffehörnan:

Jag ska me krypa ner

Jag satte på en kopp, dricka upp den bara

Gud ja vilken fin kväll

kram

22 Susanne:

Kaffehörnan - Men kan du somna om du dricker kaffe på kvällen?! Ska jag säga som zippar Pepsi Max dygnet runt typ... :D Härligt att du fick en fin kväll! Kraam!

23 kaffehörnan:

Hejsan kära vän

Ska duscha sen iväg

kram

24 Fighting Spirits:

En del av kakan får du väl om det är du som hittar på alla recept till han. =)

Tycker du ska be om en procentuel vinst del.. ;)

25 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Behöver komma in i duschen jag oxå så att jag vaknar till liv... :) Kraam!

26 Susanne:

FS - Ja, jag går inte lottlös om man säger så... Vi har jue en deal... ;) Hade inte haft råd annars för allt smör i Småland... :)

27 Malin I Form:

SV: Haha, ja det kan tänkas ;)

28 Susanne:

Malin i form - Haha nu hänger jag än en gång inte med på vad du tänker... :)

29 Matilda:

Du har så rätt så! Det är en himla tur att vi alla är olika, gör ju allt så mycket roligare :D



Men du, jag kom och tänka på dina tunga matkassar.. varför skaffar du inte en sådan där dramaten? Verkar ju hur grym som helst :D

30 Susanne:

Matilda - Precis! En del cyklar och en del springer och en del simmar och en del gör allt det... :D Själv så går jag... ;)



Det har mamsen sagt till mig många gånger oxå... Men jag tror det är lika knas för axeln att dra den... Blir jue fram och tebax om jag har en sådan mot kassar som bara är tebax... :)

31 Matilda:

Haha! Du har så rätt så :D men nja, triathlon har jag svårt att förstå mig på.. jag är mer en sådan att jag vill satsa på en sak och ge 1000% där. Men en Klassiker ska jag bannemej göra en vacker dag när allt det här är över.



Jo.. där sa du något. Men annars, du får skjuta den framför dig? :D

32 Susanne:

Matilda - Haha ja jag skulle jue dö så jag beundrar verkligen dom som orkar... Och för att inte tala om alla dessa grymma multisportare... Men jag är nog sådan att jag vill satsa på en sak i taget jag med... Även om jag har testat mig fram lite... :)



Har provat det med men handtagen är jue så förbannat låga så man får jue gå böjd... :P

33 Ida:

Nu blev jag sugen på någonting gott :)

34 Susanne:

Ida - Ja det är lätt hänt när man ser en massa godsaker... :)

Kommentera här: