Sitter fint

 

i magen snart det bara att detta experimentet har svalnat... :P Hoppas jag på i alla fall... Har blandat hackade nötter med havregryn & proteinpulver & äggvita & Milda culiness lätt... In i ugnen på 225 grader i cirka en kvart...

 

Här sitter jag oxå fint nu haha... Jag gör allt utom att hänga upp dom där gardinerna som matchar kudden... Varken jag eller axeln gillar att stryka... Men jag har rivit ner och tvättar dom andra så inget att be för det... ;)

 

Snacka om skillnad!! Så kanske ska ta och leka med storebror istället?! :D

Kommentarer:

1 FS:

Himmel vad gott det där såg ut, vill med ha sådan kaka.. =)



Storebror är lite mer inne i tiden så att säga men tror säkert lillebror fungerar lika bra.

2 Susanne:

FS - Ja grannarna åt upp den för mig haha... Nu vill dom ha recept och att jag gör mer experiment... Jag har fått mig mina försökskaniner... ;)



Lillebror har gjort sitt för den har jag jue kört sönder... Plastdelarna flög jue hej vilt... :D

3 kaffehörnan:

Hej pinglan

Du kör för hårt med grejerna, såg mums ut

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Ja grejerna är till för att användas... Finns jue garanti... ;) Kraam!

5 FS:

Hahhahahaa, så du är så vild i köket så delarna far... =P

6 Susanne:

FS - Haha jag försökte att köra frusen banan i den och det ville den inte vara med på... :P Så jag har för en gångs skull inte tappat något i alla fall... ;)

7 Anita:

Hej svejs jag beställde mandelmjöl efter att jag fick inspiration från din blogg , har du nå bra recept på vad man kan göra :P

8 Susanne:

Anita - Hejsan! Oj det var en bra fråga... Jag blandar det i allt möjligt... :) Sist så gjorde jag våfflor på det... Äggvita & sojamjölk & bakpulver & proteinpulver & mandelmjöl...

9 Matilda:

haha, apropå blenders.. kika in denna film!

http://www.youtube.com/watch?v=lAl28d6tbko

10 Susanne:

Matilda - Haha men jösses! Jag får se till att inte tappa ner mobilen där i då... ;)

11 kaffehörnan:

Jag åt lite popcorn ikväll, längesedan jag åt

Passar du soffan

kram

12 Matilda:

haha, ja visst är det sjukt?! älskar de är klippen, och han gubben har en sådan skön inställning till att ta sönder saker, haha!

13 Susanne:

Kaffehörnan - Ja det var ett tag sedan som jag hörde något om det... Själv så håller jag på och stryker gardiner... :D Kraam!

14 Susanne:

Matilda - Haha men han kan jue ge mig dom prylarna istället för att ha sönder dom jue... ;) Tänk och ha en sådan med recepten med sig i köket!

Kommentera här: