Solen är stark

 

Lååångfredag idag så hoppas på att få njuta av detta härliga vädret extra lääänge... :D Här så tog jag mig jue en glasspaus igår på min promenix... Testade den nya Solero isglassen och brände mig på nästippen... Ja inte utav glassen då naturligtvis... ;)

  

Fick med mig ännu en gratis grötburk hem oxå som jag ska mumsa i mig snart... :P Sen får jag lov att tanka med något mera inför gymet... Tänkte att smita dit innan polaren kommer hit och klipper till mig igen... :D Det ska bli sååå skönt så jag kommer väl att somna i s(t)olen!!

Påminnelse till mig själv: Glöm inte bort att vattna grannens blommor!!

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Din gottegris.... Vatten, brygga och isglass är sommaren det! =)



Hahahhahahaa, den om laden har jag hört förut, så jäkla bra! =P



Jag är helt röd i min nacke och bringa så idag har jag ett fett lager med solskydd 15 på när vi är ute och grejar... Jag är kock nu och kokar potatis där av lite dator tid, hihihiiiiii... =)



Har vart ute sedan 09.30 så man lär vara mööööör i kroppen till kvällen när man ska till Blåkulla! =)

2 kaffehörnan:

Hej vännen

Gott med glass, den såg fin ut

Tänk om du ej sköter blommorna, ligger alla vissna

kram

3 Susanne:

FS - Ja det är jue nästan som sommar ute nu jue... Härligt!! :)



Ska oxå fixa mig mat snart här för det kurrar i min mage... Ska nog bli torsk i ugn tror jhag så slipper jag att stå vid spisen i värmen... Risk att jag bränner mig där annars... ;)



Ska ge mig ut sen jag tänkte jag... Nu så har jag jue haft kompisen här som har klippt mig... :)

4 Susanne:

Kaffehörnan - Hej vännen!

Ja den var inte dum alls och typ bara 60-70 kcal... som hittat... :) Tur att du nämnde dom för dom har jag glömt igen... precis som mina egna... ;) Kraam!

5 Matilda:

Haha, klockrent att skriva påminnelse här. Då kan vi som kikar in här påminna dig också ;) Så glöm inte att vattna blommorna! :)



Med all säkerhet blir det så att man vänjer sig. Dels för att man måste och dels för att man brukar lära sig leva med diverse saker med tiden. Men ja, som du säger, när man vet att det är kortvarigt så är det svårt att hålla sig. Igår höll jag på att gå i taket, haha!



Nja.. poesi är inte min grej. Men det är kul att försöka :)

6 Susanne:

Matilda - Ja håll reda på mig nu så att jag inte behöver köpa en massa nya blommor... :D För jag har inte klivit upp för trappen än... ;)



Haha jag tar allt lugnt vad det än är... litet som stort... Man kan annars se som på statusarna på facebook till exempel vad minsta lilla för många får dom att nästan få en hjärtattack... och jag bara orka! :P



Ja du är jue helt klart en fena på det och särskilt om man jämför med mig... :)

7 Matilda:

Haha, jag då låter det minsann som om vi behöver göra det! Annars kanske den där blomvattningen blir riktigt dyr för dig? ;)



Nja, fena vet jag inte. Men som sagt, det är kul att leka med ord och försöka.. :)

8 Susanne:

Matilda - Som väl är så har hon inte så många blommor... :D I somras lyckades jag med att få dom att överleva en hel månad haha... ;)



Jag gillar jue oxå att leka med ord... men inte får jag till något vettigt av det precis... :)

9 Fighting Spirits:

Om du ska ut sedan då så ses vi på Blåkulla, jag har polerat kvasten.. Har du? ;)



Hoppas torsken smakade, här blev det potatis mos, karl-johan sås och grillade kotletter och sallad, mumma var det! =)

10 Susanne:

FS - Haha jag äger jue inte ens en kvast... Håller mig nog på backen jag... säkrast så... ;)



Den har precis landat i magen nu tillsamans med mirakelnudlar och det var mumsfillibabba! :P Grillat är inte fel det heller måste jag säga... :)

Kommentera här: