Två äpplen hög

 

Haha det är ungefär vad jag är det... Fick denna frukten utav dom snälla tjejerna i repan på gymet... Kan ha något med att göra att jag kom dit med en massa träningstidningar... ;) Idag så var det bra varmt där för ac'n funkade inte och svett svider i ögat... :P Körde bara axlar idag så både rehaben och styrka... Är jue öppet hela påsk så jag kan promenixa dit varje dag om jag vill...

 

Tog för säkerhets skull kort på öppettiderna för med mitt minne så vet man aldrig... :D Hittade jue en banan i träningsväskan sen sist och det doftade inte så gott om man säger så... Är jue bra varmt i min lägenhet nu oxå med 25+ så det var gott att vara ute med grannarna i kväll och gårdsstäda... :P Tänkte nästan ta en promenix till efter det men jag blev en soffpotatis istället... (läs diska & bädda & ta reda på tvätt)

Kommentarer:

1 Elin:

Oh, 25+? ja det har då varit bra varmt här hemma också :D



Hhaha, ja det borde jag ha gjort. Får hoppas att jag tjänade in några minuter eller nåt ;)



Jadu, nu kommer jag inte riktigt ihåg på rak arm vad det egentligen är för mönster på stövlarna men tror de är lite "snällare" mönster än ed hardy-stil...

2 FS:

Mums med gammal banan i väskan, det stinker blääääää... =)



Snällt av de att ge dig ngt för tidningarna...



Jag tänkte på förra nr av Body jag, den var full i reklam..

3 Susanne:

Elin - Ja men det är inget mot vad det kommer att bli i sommar här för då ligger det konstant på 30+... :P



Haha ja undrar om man gör det om man reser till något land som är tidskillnad till?! ;)



Dom såg fräcka ut i alla fall... Mina är det blommor och bin på i rosa... Men dom har stått på altanen hos mina päron och bleknat av solen... :P

4 Susanne:

FS - Ja det doftade jue inte parfym precis om jag säger så... :P



Får alltid något av dom när jag är där... Tog ingen banan denna gången... ;)



Aha! Sitter och läser det nya numret nu i soffan... :)

5 Ousa:

buhu! Fusk, nu fick du Body innan oss i Norr igen. Jag har lusläst Fitness och Runner´s förlänge nu.

GLAD PÅSK & EN GO HELG!

6 Fighting Spirits:

Vilka bra öppetider ni har på gymmet trots påsk, mitt gym är tom stängt imorgon.... =( Men konstigt nog öpet restende helgen...

7 kaffehörnan:

skönt de är öppet, så du kan smyga in

Öppna perleporten ha ha

kram

8 Anonym:

Hej , jag prenumrerar också på Body men funderar på att sluta . Jag är döless på att tidningen har blivit nån jäkla Pinup tidning. Kolla de senaste numren !!! tror de va i förra då 2 tjejer som såg ut som de tillhörde nån porrtidning. Det finns så snygga vältränade tjejer som verklligen inte behöver porra till sig !!! Nä Body har blivit en herrtidning tycker jag /// anita

9 Susanne:

Ousa - Jag har oxå läst ikapp alla mina tidningar nu för en gångs skull... :) Men är det ingen postgång idag så att du kan få den som påskgodis?! :P Glad Påsk på dig med och ha en härlig helg!!

10 Susanne:

FS - Ja dom har öppet nästan alla dagar, inte många som är helt stängda... Stänger lite tidigare bara, men gör inte mig något som går dit på dagen... :)

11 Susanne:

Kaffehörnan - Haha jag klampar in med buller och bång... Men pärleporten vill jag inte till än tack... ;) Kraam!

12 Susanne:

Anita - Hejsan! Jag vet fler som har reagerat på det och tror att Alex är medveten om det nu... Håller med för inte går man och tränar med sönderklippta träningskläder så man visar mer än vad man skymmer... Och dom tjejerna är redan kända så dom behöver inte göra det heller för att "sälja" sig...

13 Matilda:

Härliga öppettider! Gymmet som jag brukar vistas på när jag köttar vikter har också öppet i påsk, det glädjer mig massor mitt i allt ont :D haha



Och ja, du måste ju hålla dig till trottoarerna för annars kanske en cyklist råkar köra på dig och då måste du ju ha den där airbag hjälmen ;)

14 Susanne:

Matilda - Ont ska med ont fördrivas vettu haha... ;) Tur att du köttar lite då så att du skyddar benen när du druttar omkull... :P



Här i min stad så cyklar dom även på trottoaren så jag är van att få kasta mig undan... Skulle vilja ha en airgun just då... :D

15 Mannen:

Inte jag heller

Kram

16 Susanne:

Mannen - Nej bara att du låter bli att drutta omkull i badrummet så... ;) Kraam!

17 Kaffehörnan:

JaG är ej religös av mig

Men sån musik kan va rogivande

Kram

18 Susanne:

Kaffehörnan - Jaha pratade du om den låten... :D Tror inte att jag är riktigt vaken här än... Kraam!

19 Kaffehörnan:

Snacka om och ta dig på sängen

Ops ja ja du får ta mig som jag

Kram

20 Susanne:

Kaffehörnan - Jag har allt varit uppe ett par timmar... Men det tar en stund för mig att bli som folk... ;D Kraam!

Kommentera här: