SM i Athletic Fitness 2011

 

Sisådär nu drar jag igång förköp utav biljetter till SM i Athletic Fitness 2011 även här på bloggen och inte bara över Facebook... Som ni ser så kan ni även ta det över mail... Allt vad som passar er bäst... Allt eftersom så fyller jag på med ny information här... Men är det något som ni undrar över så är det bara att fråga... Detta inlägget är kopplat till den klickbara bilden under SKKF's logga i högermenyn... ---------->

 

Eftersom biljetterna är onumrerade i år så har vi kommit fram till att alla förköp kommer att tilldelas dom främre bänkraderna efter domare/funk/media mm. Klart att man ska ha fördel utav förköp. Så det är bara att boka på gott folk för det finns biljetter kvar!! :)

Förmånligt middagspaket under AF SM helgen:
Trerätters middagsbuffé på fredag kväll, 19:30-­‐21:30
Lunchbuffé (inkl loka) med kyckling, pasta och sallad, 13:30-­‐14:30
Grillbuffé och pool mingel på lördag kväll, 19:30-­‐21:30

Total pris för dessa 3 måltider 415kr per person.

Bokas genom att mejla [email protected]

Glöm ej:
Boka rum på Gustaf Fröding och ange kod fitness så bor ni både bra och billigt under SM helgen!

V32: Ni som har förköpt men som ännu inte har betalat era biljetter... Snälla gör det snarast så att vi hinner se att pengarna har gått in i tid innan tävling!! Ni andra som vill boka kan endast förboka från och med nu = betala på plats.

Kommentarer:

1 Elin:

Alltså ojojoj vilka muskelknuttar dom är!



hihihi, ja jag kan förstå att de är riktigt omtyckta där. snäll du är som bakar :D

2 Susanne:

Elin - Ja här när det är AF så är dom jue allround... inte bara muckler utan det är även styrka och uthållighet... :P



Dom är jue mina försökskaniner... ;) I morgon så funderar jag på om grannanrna ska få vara det när vi ska ha möte... :D

3 kaffehörnan:

vilken härlig tjej du är

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Tack så mycket! Menar du för att jag håller mig med försökskaniner?! :) Kraam!

5 kaffehörnan:

Hela du

kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja tur att det inte vara bara en del utav mig... Som min trasiga axel till exempel... ;) Kraam!

7 kaffehörnan:

Nix pix

Den ska vi var öm mot, din personlighet

Skönt vi kan skriva öppet utan krångel

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Bara jag då som brukar att bråka tebax med den... :P

Ja vi vet jue vart vi har varandra... Och om det är nåt annars så får man väl fråga och/eller förklara... :) Kraam!

9 kaffehörnan:

Absolut de vet vi

Smöra för varann behöver vi inte heller göra



Så säger du förklara för mig, ok jag lyder o niger

kram

10 Susanne:

Kaffehörnan - Haha nej här är det bara jag som kör med jordnötssmör... ;P

Borde inte du bocka och jag niga?! :D Kraam!

11 kaffehörnan:

Vi kan ju köra tvärtomleken

kram

12 Susanne:

Kaffehörnan - Haha ja och vara motvals... Lite inne på dans här eftersom jag har sett på SYTYCD... :D Kraam!

13 kaffehörnan:

Härligt

Då är det damernas först

kram



Jag kan svinga dig

14 Susanne:

Kaffehörnan - Kanske dax att valsa i säng snart... :D Ja 50 kilo ska du väl inte ha några problem med tycker jag... Kraam!

15 Fighting Spirits:

Lite långt för mig att åka....

16 Susanne:

FS - Ja vad är det... 25 mil eller något... :)

17 elaine:

Åå, låter kul och väldigt lockande =)

Dessutom är det på min födelse dag ;)

18 Susanne:

elaine - Då är det jue en perfekt födelsedagspresent... Hotellet har utomhuspool om du vill ta dig ett dopp om det är varmt... :)

Kommentera här: