Go for life

 

Jag måste vara snäll för idag så fick jag ännu ett paket från en utav mina systrar uppe i norr... Eller oxå så är det dom som är snälla med mig... ;) Denna gången så var det älskade Jossan som jag fick acaipulver utav... Hon vet vad jag behöver och vill ha... :P Tack!!

 

Det här ska bli så spännande att testa i mina fluffar eller röror... Man ska få extra energi står det och det skadar jue inte alls det... :D Fast just nu så är det full fart ute i köket där jag experimenterar fram en mjuk kaka på bland annat bakepro och fitness fiber... :P

 

Med risk för att låta tjatig: Glöm inte att ni har 5% rabatt i Fitnessguru's webbshop när ni uppger koden zuzibuz i kassan... :)

Kommentarer:

1 JOssan:

åååå de kom fram iallafall, hi hi;)



Ha nu en super mys kväll coh ta INTE pulvret i sista fluffen innan sängen..sover du väl ingenting;) Ta de på morgonen så du vaknar till liv någon gång;)



Kraaaaaaaaaaaaam gumms

2 Ousa:

;) Bra med 5% I like Du måste testa på de där proteinbarerna, jag är såld! Farligt...

3 Susanne:

Jossan - Ja tänk om jag hade behövt vänta ända tills måndag... ;P



Där sa du något! Tur att du håller ordning på mig... :D Jag får lov att vara nyfiken tills i morgon med andra ord hihi...



Kraaaaaam på dig min vän!! <3

4 Susanne:

Ousa - Ja den rabatten kan du använda hur många gånger du vill... Jag kommer att skylla på dig sen när jag ännu en gång kommer att bli barsberoende... ;)

5 FS:

Ååååh mjuk kaka hade jag nehövt nu! =) Give me... =)



Akai pulver låter intressant och DYRT! =)

Kul att vännerna känner en såpass så de ger en precis det man behöver!

6 Susanne:

FS - Den är till kalasandet under helgen... :)



Ja det kostar jue lite men man använder inte så mycket åt gången... Jag kan höra med henne om du vill vad dom tar för den?! Dom säljer även gojibär och kakaobönor... :P

7 kaffehörnan:

Så gulligt paket

Du är söt

kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Det är från en väldigt gullig person oxå... :) Kraam!

9 Malin I Form:

Acaipulver hade jag gärna provat!

10 Susanne:

Malin i form - Du får shoppa det utav Jossan... Du har länkar i högermarginalen till deras butiker: Budo & Fitness och World Gym... :)

11 Matilda:

Åh vad spännande! Hur går det med den då?

Har tänkt en del på proteinpulver och sådant där... vad tycker du om det? Vad innehåller det?

12 Susanne:

Matilda - Det blev riktigt bra så det ska jag bjuda på på kalaset till helgen... :)

Du som tränar så mycket som du gör kanske behöver extra om du inte får i dig nog genom maten som du äter... Kolla in på Fitnessguru's webbshop och klicka dig på protein... Där kan du läsa vad dom innehåller... Det beror jue på vilken sort och vilket märke som du ska ha... Det är lite utav en djungel och även när det kommer till smaker... :P

Kommentera här: