Reser ragg

 
Ja eller i alla fall tuppskinn var det idag efter allt promenixande i hällregn. :P Så det var underbart gott att komma hem sen och få utav sig alla blöta kläder och sätta på sig dom nya goa raggisarna. Hamnade så klart i soffan och mina kära vampyrserier på teven. Fixade även till ett fb-event till SM i Bodybuilding som går utav stapeln helgen den 6-7 oktober i Västerås. Men innan allt detta så har jag hunnit med att vandra runt i hela stan och hamnade till och med på Mc Donalds. Svimma inte nu haha. ;)
 
Gissa om det slutade att regna och solen kom fram när jag väl kom in. :D

Kommentarer:

1 Vepe:

Vilken vampyrserie gick igår?
Missade för jag tränade juh. Skåre gym var helt OK förresten :). Litet och personligt.

Ha en bra helg i "Solstaden".
Kram

2 Susanne:

Vepe - Det var The Gates som jag tjatade om på Facebook för några veckor sedan... Den innehåller även varulvar och häxor bland annat... Visste inte ens att det fanns en gym i Skåre jag... :D Ha det så bra du med! Är uppehåll här nu och hoppas att det är det med när jag ska promenixa till gymet... :P Kraam!!

3 kaffehörnan :

Men vad charmig du är. Jag lägger mig på rygg och visar jag ger mig haha
kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Menar du som en hund som tigger resterna ifrån bordet haha... Jag mumsade i mig allt men Jennifer lämnade lite kvar... ;) Kraam!

5 Junitjej:

Så fina raggisar!!

6 Susanne:

Junitjej - Ja jag bara älskar dom med det "fluffiga" skaftet... :)

Kommentera här: