Serum som föryngrar

 
 
Trädgårdssnigeln producerar jue en vätska som håller dess hud fin och smidig. Nu har man upptäckt att den även har effekt på människans hud. Serumet föryngrar, lindrar irritationer och motverkar mörka fläckar. Men det går inte lika bra med mördarsniglar. Nästan så att man kan höra det på namnet tycker jag. ;) Namnet på hudvårdserien heter annars Baba de Caracol om någon känner sig hugad. Snigelslajm lixom!! :P Som en snigel i säng är jag istället. Men snart så hamnar jag nog där igen ska ni se.
 
Jag kanske ska plocka lite utav dom i päronens trädgård istället för frukt. :D

Kommentarer:

1 Smidiga grabben:

Vad du verkar vara en gullig tjej,besöker dig då och då. Du verkar vara en rar tjej

2 Susanne:

Kaffehörnan - Inte så smidig på att dölja dina spår när du har länkat till din blogg haha... ;)

3 kaffehörnan:

Ops de kallar inte jag inte skalle haha
Hur tänkte jag där
kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Haha du tänkte nog inte alls tror jag... kanske dax att sova för din del oxå... :D Kraam!

5 kaffehörnan:

Har du sussat gott vännen
kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Ett par timmar har jag skrapat ihop på sömnkontot i alla fall... :P Själv då?! Kraam!

7 kaffehörnan:

Idag ska jag käka pizza, längesedan jag åt de
kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Här ska det bli gröt nu så att jag står mig när det är trappträning... :P Kraam!

Kommentera här: