Mera kläder

 
 
Eller rättare sagt så behöver man väl mindre kläder på sig nu för det är plusgrader ute igen. Igår så snöade jag däremot in på Victoria's Secrets hemsida. Och då speciellt på sportmodet och denna sportbehån står det jue mitt namn på. Ska ha så hoppas att VS outleten inne i stan har den eller kan ta hem den åt mig. Men det tar jag som sagt var först nästa år. ;) Undrar för övrigt om dom som bor i denna staden är lika dagvilla som mig för nu så har det skjutits nyårsraketer i flera dagar. :O
 
Bakade jue en One Meal tigerkaka igår som var ännu godare idag när den har fått stå och safta till sig. Så det experimentet får lov att bli ett recept. I kväll så är det min kära serie (del 3 utav 4) på två timmar igen på teven så fyra kvällar totalt nu som jag kommer att vara en soffpotatis. :P

Kommentarer:

1 Sandra:

Har de fått in mer saker på VS outleten nu? Var där några dagar efter de öppnade och då fanns det knappt någonting. :(

Morotsgröt har jag aldrig hört om.. :P

Jag har inte hängt upp något hänglås men ska göra det med fästmannen när han är hemma igen, tycker det är så romantiskt men ska hitta en bra plats också. :)

Hoppas du har en trevlig helg och gott nytt år om vi inte hörs innan dess. kram

2 Susanne:

Sandra - Har oxå hört att dom knappt har någonting. Och när jag kikade på facenbook så ser det ut som att dom bara har ett litet bord med grejer. Men måste jue kolla för kanske så har dom fått in mera saker.

Testar nya saker hela tiden ifall något är extra gott som jag kan ta och lägga upp på receptsidan hos Fitnessguru. :P

Ja mycket mysigare att få göra det tillsammans. Har sett det sitter hänglås i alla fall på tre olika broar här. Och även text på en del utav dom. I vissa städer är jue vissa broar helt fullsmockade! :)

Gott Nytt År även på dig! Tiden går fort så snart så är det år 2013. Och snart vår hoppas jag så att man slipper denna halkan. Kraam!

3 Carro:

Men vad bra med en VS Outlet, visste inte att det fanns någon sådan...
Hoppas du har en bra söndag
Kram kram

4 Susanne:

Carro - Tror att det är den enda i sitt slag i Sverige, om man ska tro på reklamen. Men dom verkar inte att ha mycket saker vad jag har hört. Kommer hem lite då och då så man får nog hålla ögonen öppna. :) Ha en toppendag du med! Kraam!

Kommentera här: