Ta på dig själv

 
 
var "min" massörs rekommendation. :D Haha han menade att trycka på och stretcha ut bröstmuskeln när armen domnar. Och fortsätta sitta på en tennisboll för ischiasen. Så det har jag gjort i kväll när jag har kikat på So you think you can dance på teven. Efter gymet så kunde jag inte låta bli att experimentera lite. Dessa godingar ska få frosting på sig i morgon. :P Det är jue stå eller ligga ner som gäller här nu. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag längtar tills jag blir bra igen och kan köra ben haha. Idag så blev det rehaben och styrka för axlarna plus bröst och mage
 
 
Glöm nu inte bort att ni har lite rabatt i webbshopen hos Fitnessguru om ni uppger koden zuzibuz!! Recept kommer framöver på dessa One Meal proteinmorotsmuffins so stay tuned. Fitnessnudlar är inte fel det heller. ;)

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Sitta på en tennisboll låter inte susen men kan tänka mig att det gör susen för det är väl punktvis man skall trycka på nerver....

2 Susanne:

FS - Ja det är verkligen inte skönt för det gör jue ont bara utav att sitta... Men vad gör man inte för att det ska släppa och bli bra igen... :P

3 Kaffehörnan:

Shit vad läskigt gott
kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Ja dessa muffins var underbart goda så dom ska jag göra igen... :P Kraam!

5 Emmas träningsblogg:

Jag har aldrig riktigt tyckt om de där nudlarna! Men om man tillagar dem på rätt sätt kanske de blir goda? Har du fler exempel på vad man kan ha dem till? :)

6 Susanne:

Emmas träningsblogg - Ja i sig så smakar dom jue inte så mycket... Men i röror och steka/woka dom så att dom tar smak är mumsfillibabba! :P Annars värm dom med kryddor eller buljong... Vill du ha recept så finns det på min receptsida hos Fitnessguru... :)

Kommentera här: