Dax att gå på universitet

 

Den 31 Maj så släpps förköpsbiljetterna till SM i Athletic Fitness 2012!! Biljettpriset i år blir 200 kronor och platsen som tävlingen går av stapeln på den 11 Augusti är i Aula Magna på Karlstads Universitet. Över 500 numrerade platser mina vänner!! Visst ser det läckert ut?! :)

Det är jue lilla jag som håller i försäljningen som vanligt och jag kommer fortlöpande att ge er information här och även på Facebook. Där kommer jag även att starta upp ett event när väl försäljningen startar så att ni kan förköpa där, här och över min mail.

593 platser totalt
377 platser vid parkett
25 extraplatser vid parkett
4 handikapplatser vid parkett
187 platser på balkong
Hörslingor
Skrivskivor på stolsryggar

Det kommer jue att bli så mycket mer runt denna tävlingen både inom och utomhus!! Mer info kommer som sagt var men är det något som ni undrar över så är det bara att fråga. So fire away!! ;)

Ps. Har lagt in en klickbar banner i högermallen så det är lätt att hitta!!

Kommentarer:

1 Fitnessjossan:

Är biljettpriset fortfarande 200 om man vill sitta längst fram i mitten mot scenen? :p

2 Susanne:

Fitnessjossan - Biljettpriset är detsamma vart som du än sitter... Men längst fram så har du domare och efter det så kommer press bland annat... Kommer att kunna svara mer exakt från vilken rad publiken kan sitta på när jag väl får översikten... :)

3 Carro:

Spännande spännande!



Jo, jag brukar ha den stressen när jag är sjuk faktiskt, men denna gången känns det lite mer okej att vila. Jag är inte i någon jätte "jag MÅÅÅSTE träna"-period, sådet är ganska lugnt. Men jag hoppas verkligen att jag ska orka mig ut på en löpartur idag! Var så längesen nu! Men jag känner mig tyvärr något sämre/tröttare idag igen. Suck, så hoppas jag orkar ikväll!



Ja, helt underbart! Jag älskar verkligen långpromenader! Jag tog alltid söndagspromenader när jag bodde i kalmar, förbi en 4H gård och lite så, så himla underbart! Synd det inte finns här :(

4 Susanne:

Carro - Ja det får du lov att komma och titta på... Blir en massa utställare oxå så du kan shoppa träningskläder... ;)



Det är bra att lägga in en vilovecka då och då oxå även om man inte är sjuk... Kroppen vilar och växer jue då så att den blir större och starkare sen... :) Så ta det lugnt med joggingen idag och ta dig en extra dag så du blir helt piggelin!



Ja det är mitt sätt att rensa skallen när jag är ute och promenixar... ingen musik i öronen utan bara insupa allt som jag ser och hör... Här finns det till och med får mitt inne i stan som betar på somrarna... :P

5 Kaffehörnan:

Ashäftigt

Kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Ja det får du lov att komma och kolla på... :) Kraam!

7 Robert:

Biljetter, finns det kvar? Vart köps dom?

8 Susanne:

Robert - Ja det finns biljetter kvar och dom köper du utav mig... Ska jag maila dig info?! :)

9 Jean Rågholm:

Hej, vill köpa två biljetter på parkett, hur går vi tillväga? Jean

10 Susanne:

Jean Rågholm - Hejsan! Jag mailar dig betalningsinfo pronto... :)

Kommentera här: