Tiden springer

 

ifrån mig!! Inte undra på att jag är dagvill. Eller kan det vara för att jag inte använder någon klocka tro?! :D Kikar jue på mobilen när jag vill ha koll på tiden min. Hur skulle det då gå (springa) för lilla mig om jag skulle intervallträna haha. Finns jue en metod som kallas ”10-20-30-metoden” och går ut på att springa intensivt i tre steg: sprinta i tio sekunder, jogga i 20 och lunka i 30. Tar nog min vanliga powerwalk jag och sen drar in på gymet som vanligt. Och för inte glömma det där att bära hem paket!! :P

Kommentarer:

1 Fighting Spirits:

Då springer vi ikapp tiden imed den springer ifrån oss... ;)

2 Susanne:

FS - Haha ja om man kunde det ändå... undrar art den tar vägen egentligen... in i ett svart hål?! :O

3 kaffehörnan:

jag säger tick tack

kram

4 Susanne:

Kaffehörnan - Tur att vårat byte utav grej inte går som klockan i alla fall för den går och går och kommer aldrig till dörren haha... Hittat pengar på mitt konto nu... :) Kraam!

5 Carro:

DU och dina paket ;)



HAHA, shit, proteinbröd med marsmallows i, ja nu känns de nyttiga va :P



ja, jag ÄÄÄLSKAR sandwichen så måste testa den om den finns som sån halvlitare. låter super med pepparkakssmak också.. men lär ju inte finnas nu kanske :P



hehe, MEN ibland måste man lyssna på knoppen med ;) psst, jag körde ett lugnt löppass igårkväll ändå ;) säg inget till nån.. haha

6 Susanne:

Carro - Haha ja det är min månadsleverans från Fitnessguru... Men vet du vad jag har inte varit utanför dörren idag för det har regnat som busen... :P



Så inga mashmallows heller med andra ord... Fast bra att ladda med innan träning eller som att fylla mucklerna med efter träning... ;)



Har inte sett den på ett tag så jag undrar om inte det var en limited edition... Har för mig att jag har sett fler smaker... Kan alltid hoppas på att den kommer igen!



Looovaaar att ingenting säga! Med andra ord så har du rört på dig för mig med... Själv så har jag suttit med bokningar inför SM. Jösses vilket tryck det var när jag öppnade upp eventet... :D

Kommentera här: