Krydda upp och hetta till

 
 
Att öka lusten genom olika afrodisiakum är ett knep med tusentals år på nacken. Saffran har visat sig vara en riktig prestationshöjare och har inga negativa bieffekter som syntetiska preparat kan ha enligt en granskning utav naturliga afrodisiakum. Kanske ska ta mig en bit till utav min One Bake saffranskaka då då?! ;)
 
Nån form utav prestationshöjare borde nog killen på gymet ha tagit som satt och läste tidning mellan seten. Då tränar man inte nog hårt minsann!! Jag får nog lov att sluta ta med mig tidningar dit tror jag haha. Säger jue inget om att dom läser när dom går på löpbandet, men när man kör med hantlar och i maskiner. :O
 
Själv så körde jag jue rehaben för axlarna och rygg plus mage. Testade även en benövning igen och det är som att jag får ondare varannan gång ungefär. Blir inte klok på denna ischiasen så vik hädan!! :D Promenixen blev i regn och blåst, men nu ser jag att det singlar ner små snökorn. Ska värma mig vid spisen och leka fram ätbara tomtar. :P

Kommentarer:

1 Junitjej:

Kakan ser god ut!

2 Susanne:

Junitjej - Jag är inte speciellt förtjust i saffran, men den som är det gillar den nog skarpt för till och med jag tyckte att den var god. :)

3 Carro:

Hehe :) Ibland bruar jag faktiskt fippla med mobilen mellan seten. Fy på mig... men nu när jag är mammaledig behöver jag liksom aldrig träna ur mig negativ energi som man ibland bylsar på sig på jobbet, så ja... nu kikar jag på mobilen.. men bara ibland.
Dina bakverk ser verkligen smarriga ut! Känner att jag blir himla sugen på frukosten nu. Tror inte på sånt där förresten. Tror på personkemi ;)
Hoppas du har en bra dag!
Kram kram

4 Susanne:

Carro - Inte ofta jag kikar på telefonen på gymet. Det är om det kommer något meddelande som jag blir nyfiken på. :) Sitter en skylt om mobilförbud där men ingen som bryr sig om det. Många har jue musiken genom den nu istället för något annat. Så därför är det nästan aldrig några kort från mig från träningen.
Tack! Ja nu börjar jag att få till lite nya recept som jag ska skicka in till receptsidan. Försöker att få lite jultema på det hela. :P Ha en härlig dag du med nu! Kraam!

5 kaffehörnan:

Tingeling girl, shit vad kallt de är
kram

6 Susanne:

Kaffehörnan - Har ni kallt nere i södern?! Här är det bara -2 och solen kämpar för att ta sig fram. :P Kraam!

7 kaffehörnan:

Ja mega. Man huddrar. Du får värma mig tack
kram

8 Susanne:

Kaffehörnan - Ska hämta ut min vinterjacka idag så förhoppningvis så håller den mig varm. :P Kraam!

Kommentera här: