Ett inrutat liv

Och historien med ellos går jue vidare. :D Idag så fick jag ett mess om att jag kunde hämta ut en vit jacka som i mail var slutsåld. Det visade sig att även denna jackan var jue rutig naturligtvis. Vem kunde tro något annat för femte eller sjätte gången lixom. :O Så gångat har jag gjort idag i regn och blåst. Borde nästan ha haft gummistövlar på mig!! Halkade dock på blöta löv så nu gör det lite ont i ett knä. Handen oxå för på träningen så gick en valk sönder. Sympatiserar väl med axeln för varför ska den vara ensam om värken. ;) Ska leta mig i säng här nu så att det inte blir en två timmars powernap som häromdan för i morgon så är det dax för ännu en trappträning. Skönhetssömn med mina nya fina färgade ögonfransar från salongen. Städade garderoben så jag tog med lite mer skor som jag inte använder. Så jag får plats med allt nytt som jag trycker hem på den där shoppingknappen. :P Natti Natti!! ♥

Kommentarer:

1 Carro:

Oj oj oj... Det vill sig inte riktigt din väg ;) Men men, skam den som ger sig! Bra att rensa undan så att man får plats med massor av nytt!
Hoppas du har en bra tisdag!
Kram

2 Carro:

haha men guuud! kan de ge sig nu och göra rätt!

haha, ja lite så! fast jag lyckades faktist använda paraply igår, men inatt hade det nog inte gått för fytusan vad det var busväder här! undrar om det har samband med stormen sandy tro!?

men shit, ugnsluckan öppen tom!haha,galet! jag får ingen pli på min värme. Häromdagen va det skitvarmt, inatt var det askallt igen!

hihi, joo, jag prenumererar redan på runners ;) men tack för tipset!!



3 Susanne:

Carro - Ja, jag kan inte göra annat än att skratta åt det. Är ganska så van om man säger så så det behövs allt stora motgångar för att jag ska muttra. Idag går det nedåt igen, dock bara till tvättstugan i källaren. ;) Hoppas att du har en bra dag nu! Kram!

4 Susanne:

Carro - Jag fick nåt luddigt svar tebax om att dom inte såg att en jacka hade bokats till mig när som svarade mig om returen. Verkar inte som att dom samarbetar så bra på det där stället. ;)

Ja vilken tur att man inte bor efter kusten i USA nu för vilka krafter moder jord ligger inne med. :S Kan jue vara efterdyningar utav denna Sandy som ger sig iväg lite hit och dit kanske. Inte kikat så mycket på vädret på nätet så jag har nån koll.

Du kanske har som på mina element, det är en termostat om inte fungerar. Man kan bara välja ingen värme eller fullt ös lixom. Varför är det då graderat 1-5?! :O

Såg att man även man kan få två nummer gratis utav den eller kadens och fitness magazine. :)

5 Ellos:

Hej

Beklagar att du fått fel jacka igen.
Hör gärna av dig till oss igen så vi kan
hjälpa dig.

Med vänlig hälsning
Kundservice

6 Susanne:

Ellos - Hejsan!

Ja det verkar som att det inte har funnits någon vit utan att alla är rutiga. Det måste jue vara fler än jag som har råkat ut för detta. Vet inte om man ska skratta eller gråta åt det hela. Nästan så att man kunde tro att man är med i dolda kameran. Mailar er igen då då.

Mvh
Susanne

Kommentera här: