Jag höll på att drunkna

 
Ja inte här då bland allt vatten, utan i den nya t-shirten som jag skickade efter. Så det blir att skicka tebax den och få en mindre storlek. Tur att det är fri frakt och retur!! :D Det började att blåsa och moln kom och skymde solen så värmen försvann i ett nafs. Då gäller det jue att hålla tempot och värmen uppe!! :P En kompis kom över sen så jag värmde mig vid spisen och bakade One Whey banankakor. (bild finns på Instagram)
 
Innan dess så var det jue möte inför SM i Athletic Fitness & Bikini. Så nu så har jag lite att pyssla med framöver tills nästa möte. :) Jag kommer att öppna upp ett Facebook event så småningom där jag kommer att samla all information. Men kan säga så mycket som så att preliminärdatumet för biljettsläpp blir den 31 maj och priset kommer att ligga på 300 kronor. I år så kommer Tickster att sköta biljettförsäjningen och inte jag.
 
Men ni slipper mig dock inte i biljettkassan om ni nu trodde det haha. ;)

Kommentarer:

1 Carro:

Vad lustigt att du skriver om SM idag, jag har precis mailat två killar på skkf, men du kanske vet. Är lite intresserad av att tävla i Bikini. Får man ställa upp i SM trots att man inte har tidigare meriter? Om inte, vet du några andra tävlingar innan, som man kan kvala sig in genom?

Hoppas du har en fin start på veckan
Kram kram

(grymt fint kort på träden förresten!)

2 Susanne:

Carro - Nej tyvärr för att ställa upp i ett SM så måste man ha tävlat innan, eller att kvala. Nu finns det tyvärr inga tävlingar i Bikini Fitness innan SM, därav så många ställde upp på BMR Grand Prix. Sandefjord Open i Norge har debut i Bikini Fitness den 5 maj, men vet inte om en tävling utanför Sverige räknas. Det kan nog herrarna i SKKF svara på så att jag inte säger fel. :)

Ja, jag gillade kortet skarpt själv också, och tack!
Ha en toppendag nu! Kraam!

3 JUNITJEJ:

Vilken fin bild!

4 Susanne:

Junitjej - Ja ibland så får jag till det med mobilkameran. :)

5 JUNITJEJ:

Svar: Mobilkameran ska man inte förakta!

Länka gärna till din blogg i avsändarraden, när du kommenterar min blogg.

6 Susanne:

Junitjej - Men är det inte länkat?! Jag kör med googleprofilen. Måste jag kolla upp för jag ser det som att det syns. *hmm*

7 JUNITJEJ:

Svar: Jag kommer inte till din blogg, när jag klickar på ditt namn. Bloggen finns heller inte länkad vad jag kan se i din google-profil.
https://plus.google.com/100811370041812680306/posts

8 Susanne:

Junitjej - Jag ser länken till min blogg och profilen är offentlig så den ska synas. Mysko!!

https://plus.google.com/100811370041812680306/about/p/pub Och samma länk har vi också ser jag. *hmm*

9 JUNITJEJ:

Nu syns din blogg! Det gjorde den inte förut!

10 Susanne:

Junitjej - Jag lade till den på "vad hände senast" så länge innan jag klurat ut varför inte länken syns fast att den är satt som offentlig. Själv så ser jag den nämligen. :)

Kommentera här: