Vågat värre

 
Personvåg med "Andersson Lifesense" applikation som du använder för att hålla koll på din vikt, bmi, aktivitet och blodtryck. Sätt dina egna mål för viktminskning och för dagbok om dina framsteg. Restultat och framsteg får du i detaljerade vyer med omfattande grafer. Sicken tur att den inte är kompatibel med min androidlur då då. För annars hade jag säkert tryckt på den där shoppingknappen prylnissa som jag är. :D
 
Tryck i musklerna har det varit istället för att leka med ord. ;) Har varit ute och promenixat i sol och sex plusgrader. Mötte en snubbe i shorts och det var väl ändå att ta i lite tycker jag haha. Sen blev det jue en tur in på gymmet där jag körde axelrehab som vanligt plus rygg och lite mage på det. :P Efter det en tur ner på stan där jag kom hem med en matlåda plus mat. Extra träning att bära hem allt!!

Kommentarer:

1 Carro:

Vilken jättebra apparat. Just blodtrycket är otroligt viktigt att hålla koll på, eftersom många människor idag stressar alldeles för mycket.
Kortbyxor? Bodde du inte i Karlstad, så hade det garanterat varit min kära make. Han körde långbyxor från mitten på november till mitten på december, men nu har han plockat fram kortbrallorna igen.

Hoppas du har en fin söndag

Kram kram

2 Susanne:

Carro - Ja den vågen ligger på halva priset mot andra vågar med sådana funktioner. Så hade jag haft en iphone så hade jag nog tryckt på shoppingknappen. ;) Fast de brukar inte dröja förens det kommer till android heller.
Haha har väldigt lurviga ben då som håller värmen åt honom?! :D Jag frös bara jag såg denna snubben. Fast han var väl påpälsad på resten utav kroppen.

Ha en en fin kväll nu! Kraam!

Kommentera här: