Some new stuff

 
Det syns att jag tog kortet precis efter det att jag hade varit på gymet och tränat, och sen burit hem detta paketet plus ett till = darrhänt. :D Körde jue biceps och triceps oxå så inte så konstigt. Plus rehaben för axlarna som vanligt och en benövning. Kroppen var riktigt snäll med mig idag och sträckningen i ryggen kändes bara liiite. Snäll var dock inte en bilist som duschade ner mig med smältvatten när han blåste förbi. Mina nytvättade byxor!! :P Hur vore det om dom tänkte lite lixom?! Och vanligt hyffs från folk när man håller upp dörren åt dom och dom inte ens kan säga tack. Så nu så har jag muttrat utav mig haha. ;) Men promenixen gicks i ett soligt vårväder!!
 
Och i morgon så ska jag experimentera massor tänkte jag. Och då så är det väl jue jag själv som spiller en massa på mig om jag känner mig själv rätt. Tishan brukar vara en karta över alla ingredienser. Kanske skulle ta och lägga ut en bild på den som ett "recept". Eller om ni kunde gissa vad det var som jag bakade?!

Kommentarer:

1 Carro:

Men... fuck den där bilisten! Men ibland... då har det faktiskt funnits risk för att man själv har duschat ned någon...
Härligt väder nu. Plus fem grader och det droppar som sjutton från taken Älskar!
Ha en finfin dag
Kram kram

2 Susanne:

Carro - Ja det är lätt hänt, men här så var det en stooor insjö utav vatten så han kunde jue inte undgå att förstå att det skulle dränka mig. :P
Här är det 3 plus nu och strålande solsken, helt underbart! Är som vår nästan, men det ska jue bli kallare igen. Hoppas bara på att det hinner att torka upp så att det inte blir skridskobana.
Ha en toppendag! Kraam!

3 JUNITJEJ:

Du är otroligt duktig med din träning! Jobbar du som instruktör också?

4 Susanne:

Junitjej - Nej jag jobbar bara på att mata alla dom som jobbar där med mina experiment. ;) Och jobba på att bygga upp min kropp så klart. :)

Kommentera här: