En kallsup

 
i duschen började jag dagen med. Det är väl bara jag som kan lyckas med en sådan sak, eller?! :D Borde ha tagit mig en kalldusch istället så varmt som det är i min lya just nu. :P Men smet ut på en promenix följt utav en kurs inför SM i Athletic Fitness på gymmet där det sedan jue även blev träning. Idag så kördes det rehaben för axlarna som vanligt plus bröst och lite mage på det sen. Magarna på dom på gymmet fyllde jag däremot med dessa kokosmuffins plus prover på Fitnessguru protein.
 
Efter det så skuttade jag ner på stan och satte upp lite affischer för denna tävling igen. In på Coop och köpte mig min kära kycklingfilé och får denna kommentar utav kassörskan: Ska du inte ha sådana där frigolitbitar idag?! Och jag: Eh hur menar du nu?! Hon: Ja sådana där riskakor som du alltid köper förutom kyckling. Haha busted!! ;) Nu så har jag gjort i ordning lite mer experiment som mina försökskaniner på SM ska få testa. Gäller bara för mig att inte äta upp det innan dess. *ajjabajja*
 
Recepten på alla nyheterna kommer upp efter SM i helgen när alla har fått testa och smakat och betygsatt det. Men har ett och ett annat på lager (moderatorn) som jag kan slänga upp i morgon så håll utkik!!

Kommentarer:

1 Carro:

Ååååh vad spännande :)
Jag är gäääärna testkanin efter tävlingen!!!!

Kram kram

2 Susanne:

Carro - Kommer att bli mycket godsaker och prover i kassan. Så jag hoppas att det finns kvar när du och alla andra har tävlat klart. :)

Kraam!!

Kommentera här: