Bara ben

Jag var väldigt artig när jag promenixade hem från gymet för jag gick och neg så fint så haha. ;) Körde med andra ord ben på gymet idag. Testade på att köra raka marklyft med kettle bells bland annat. Tog hjälp utav en gammal styrkelyftare så att jag gjorde rätt. Plus rehaben för axlarna som vanligt då då. :P Virrade även runt på stan en sväng efter träningen och glömde nästan bort allt. Kom hem med det viktigaste som pippi och detta linnet bland annat. Nu så ska det invigas för ska gå och sätta mig och vila benen och resten utav kroppen ute i solen tänkte jag.
 
Och på tal om bara ben. Igår så ringde det på dörren tidigt på morgonen. Och yrvaken som jag var fick jag på mig en t-shirt i alla fall och öppnade dörren. Där står den rörmokaren som jag dagen innan uttryckligen sagt åt att jag behöver ingen hjälp utan det är bara grannen. (Jag är hustomte och fixar så att saker och ting blir lagade när det går sönder.) Han frågar då sexigt som han tror *nooot* : Ska jag inte ta och hjälpa dig med dina rör också?! Lika slemmig som det han rensar ur rören säger min min och jag spänner onda ögat i han och säger bara neeej och stänger dörren. :D
 
Man väcker inte mig ostraffat om det inte skulle vara Mr Right då då. ;P

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Vilket snyggt linne!

2 Susanne:

Junitjej - Ja jag gillar det skarpt så det blev ett till i en annan färg. Skönt med nät under sommaren.
:P

3 Carro:

Fy för sliskiga karlar, vissa har verkligen ingen som helst feeling... Han trodde han skulle få sig ett litet äventyr där, tror jag :-D

Hoppas du har en skön söndag nu och att ingen har väckt dig ur din skönhetssömn!

Kram kram

4 Susanne:

Carro - Exakt!! Dom fattar inte vinken hur tydlig och otrevlig man är lixom. Sist gick han bara in med huvudnyckeln när jag låg och sov. Då fick han sig ett uttag som heter duga. Och tror fortfarande att han ska få tillgång till mina "rör". Äckel!! :P

Nu har jag fått min skönhetssömn, och det behövs sen benträningen. :D Hoppas att även du har fått sova och att minidu mår bättre!

Kraam!

5 Carro:

haha, rolig typ ;)

ja men precis! Tänkte att då kan man ju ha hantlarna framme i fönstret när man inte använder dem :D

6 Susanne:

Carro - Han är sååå otroligt slemmig, och fattar inte att jag inte är intresserad för fem öre. Verkar tro att han är guds gåva till kvinnan. :O

Vi får nog limma på någon smed eller någon som kan svetsa haha. ;)

Kommentera här: