Över natten

 
gröt a'la Bounty fick det bli idag som det blev förra veckan. Då var det för att lägenheten var varm och nu för att jag har varit det. Magen är inte så glad i mat ännu. :P Men jag ska vara piggelin i morgon har jag bestämt för då så ska en student firas. Har precis stått och slagit in paket här.
 
I denna gröten så är det 1 dl havregryn blandat med 2 dl lätt kokosmjölk som får stå över natten. Sen så blandar jag ner en skopa One Whey isolat milk chocolate protein tillsammans med 50 gram vispad äggvita med nån matsked sukrin plus en matsked Fitnessguru kokosolja. Sååå gott!!
 
Har slagit mig själv med häpnad virrpanna som jag är. :D Hittade ett par träningsdojjor i garderoben som jag jue har totalt glömt bort. Då behöver man inte köpa sig ett nytt par eller?! Har nämligen span på ett par Nike air på sneakersnstuff. Och med barnstorlek så blir det barnpris. ;)

Kommentarer:

1 Carro:

Det där låter ju supergott! jag älskar bounty!

Ja, hoppas du kan va med på hennes student imon då!
Jag har ofrivillig vila idag från träningen, haha, så går på nålar här hemma.. ;) Hjärnan säger att den vill träna, men förnuftet och kroppen säger vila. haha.

hihi ja det är kuuul med paket :D

2 Susanne:

Carro - Ja det måste du bara testa att göra! Kan jue ha i lite riven kokos också för att få den där krispiga bountykänslan. :P

Det tror jag att jag ska klara utav, även om jag inte kommer att vara den piggaste utav alla. ;) Fast jag kanske platsar i gänget med alla som firat bal och på flak under dagen haha.
Ibland så måste man lyssna på kroppen tyvärr.

Hihi jag tryckte precis på shoppingknappen jag! :D

3 Carro:

Det där ser verkligen gott ut och bounty är ju supergott, så varför inte?
Dina träningsdojjor var ju såååå himla snygga!
Wow Wow!
Hoppas du får en bra dag idag, pigg och kry <3
Kram

4 Susanne:

Carro - Det är hur gott som helst, så det måste du bara prova! :P
Ja hur sjutton kan jag glömma bort dom lixom?! :D Älskar träningsdojjor med högt skaft.
Är piggare men vädret är det inte istället.Jösses som det regnar! Och nu ska jag iväg och fira en student. Tror att det kommer att bli en lugn skolavslutning. ;)
Ha en bra dag du med nu! Kraam!

Kommentera här: