Jag blir aldrig riktigt nöjd

 
 
pedant som jag är med mina recept tror jag banne mig. Men nu så har jag nog trollat färdigt med det här. Har testat det med både äpple, blåbär och nu jordgubbar. Tror att blåbär var godast för den blev saftigast. Hade jag använt mig utav djupfrysta gubbar så hade det nog blivit samma lika där.
 
Har haft min dataguru här för min bloggmaskin har bråkat med mig. Och när temperaturprogrammet visade långt över 100 grader på moderkortet så ringde jag i vild panik efter hjälp haha. Såg mina skattepengar flyga all sin kos som jag lagt på den nya datorn. Nu är allt som det ska igen!! :D
 
Och jag är med andra ord lugn. Blev dock att jag fick hoppa gymet idag. Men tar igen det i morgon istället. Är busväder ute ändå nu så jag tar en innemysarkväll tänkte jag. Kanske experimentera lite mera för nu så har vi mumsat i oss både proteinkaka och proteinglass. :P

Kommentarer:

1 T:

Du tränar mycket rehab för dina axlar är det av någon speciell andledning? Min axel gick ur led för några veckor sedan o känner mig lite feg nu hur jag ska träna för att det inte ska ske igen. Undrar därför om du har lite tips om bra övningar för axel och hur jag ska tänka angående träning?

2 Susanne:

T - Jag har en förslitningsskada med nervskador som följd därav all rehab för mina axlar. Så tror inte att mina övningar passar så bra med inåt och utåt rotation bland annat för en axel som har hoppat ur led. Du behöver nog stärka upp dina muskler runt omkring så att det inte sker igen. Googla och sök på You Tube för där finns det massor utav övningar. Eller ta råd utav en sjukgymnast. Annars ta det bara försiktigt i början och med lätta vikter.

3 JUNITJEJ:

Dets er så gott ut!

4 Susanne:

Junitjej - Det är det också. Får du lov att göra dig när jag lägger upp receptet. :)

5 Carro:

Hehe, det är bra att du är lite petig ;) Verkar gott det där!

haha, ja men man vill ju inte trampa i hundskit! blä! hehe

ja, men lika bra att ta sig till fots till mataffären tycker jag, så får man lite gratismotion =) idag fick jag dock till lite löpning också,.. och morgonpromenad ;)

6 Susanne:

Carro - Ja det är så många som har flashiga bilder men det smakar inget vidare. Bättre då att det smakar bra men kanske inte är lika bra bilder. ;)

Haha nej snacka om att trampa i klaveret lixom. Undrar vart det uttrycket kommer ifrån?! :D

Här har det blivit dåligt med träning idag. Mer hjärngympa för att luska ut varför datorn beter sig som den gör. Men i morgon så är det full rulle på benen igen, och även shoppingen tänker jag. :P

7 Carro:

Men så gott det ser ut och det är väl kul att få till det så bra som möjligt, även om man får jocksa lite först :)

Men vad bra att du hade inkommande skattepengar i alla fall, så att du inte fick betala, då hade det ju blivit jättedyrt :)

Hoppas du får en fin dag idag!

8 Susanne:

Carro - Ja, jag släpper inte ifrån mig ett experiment förens att det är ett ordentligt recept och att jag är nöjd med det. Även om många skriver att dom ska ha det. ;)

Ja det var verkligen tur för alla dom gick till den nya datorn. Hade jue gråtit blod om även den hade gått sönder, fast det är väl garanti på delarna. :)

Ha en härlig dag! Kraam!

Kommentera här: