XXXL

 
Ja inte storleken på mina nya kompressionstights nu då. Utan där som jag shoppade dom för halva priset. Älskar att fynda!! Fast jag var på väg att bli av med paketet efter vägen för en snubbe försökte norpa det för mig. Bad bad idé när man står på en skateboard på en bro. Han fick sig en tur om man säger så haha. ;)
 
Kanske tur att jag inte hade kört (fram)ben innan som jag hade tänkt från början. :D Nu var axeln snäll med mig så passade på att köra bröst och rehab också då förstås. Sen så avslutade jag det med lite mage. Den har jag nu matat med en tonfiskröra. Kör benen i morgon istället innan mötet inför SM i Athletic Fitness.

Kommentarer:

1 Carro:

Har aldrig testat sådana där kompressions-historier, men borde kanske. De ska vara sköna att springa i och det finns tydligen kortare varianter anpasssade efter sommar...

Hoppas du har en fin lördag nu
Krma kram

2 Susanne:

Carro - Ja dessa är 3/4 så dom slutar precis under knät. Men det finns jue en uppsjö utav olika produkter i detta märket. Kör jue annars med Six Duece som är mitt favoritmärke. Men nu när det var halva priset så var jag bara tvungen att testa. ;)

Ha en toppendag nu och hoppas att solen skiner på dig med! Kraam!

Kommentera här: