Tappat formen

 
 
Ja bakformen som i springformen. Haha allt låter som träning i mina öron. Skadad?! ;) Nej bara lite blå på foten där formen råkade landa. Så mina grannar idag fick proteinbollar istället för proteinkaka. Och det var tur i oturen för en utav dom var äggallergiker. Vi grillade även så nu så har jag ätit korv med bröd, och det vet jag inte när jag gjorde sist. Kors i taket!!
 
Igår så var det en vanlig dag i alla fall. :D Då blev det både promenix och gymmet. Vågade mig inte på att köra ben än så det blev rehab och styrka för axlarna och avslutade med mage. Ingen utdelning utav shakers och proteinpulver men däremot så hade jag med mig lite träningstidningar. :P Hur tränar man när man läser på samma gång undrar jag?!
 
Själv så har jag tvingat mig själv att slänga mina två favoritträningstishor. Även dom hade tappat formen om man säger så. ;) Så nu så var jag bara tvungen att klicka hem två stycken nya. *harkel* Och i morgon så är det dags för en shoppingturné, så vem vet vad jag hittar då och får med mig hem. Jag hoppas på en massa nyheter. Inte dö nyfiken vet ni!!

Kommentera här: