Laddat energi

 
Jag har väl inget riskakeberoende jag. ;) Laddade med detta inför dagens trappträning. :P Borde nog ha haft med mig det på mötet i kväll också för där så serverades det bara kakor och kaffe. Och nyttig djävel som man är då då. Men dom är vana haha. Energi behöver jag även till försäljningen utav biljetter till SM i Västerås. Vilket tryck det var när dom släpptes!!
 
OBS!! Beställning utav de bästa sittplatsbiljetterna (främre/mittre parkett) görs via förbokning på e-mail till [email protected]. Dessa biljetter kostar 500:- styck + 20:- i förköpsavgift per dag, och betalas kontant på plats när de hämtas ut i kassan den aktuella tävlingsdagen. Biljetter som ej hämtats ut före klockan 11.00 aktuell tävlingsdag återkallas.

http://www.skkf.org/?file=newsView.aspx&newsId=656
 
Tränat mig har jag gjort också. Denna gången så stod det rygg på schemat. Plus den där rehaben för axlarna som vanligt då då. Börjar att bli ganska så tjatigt att nämna den. Men allt för mitt lilla minne här. :D Shoppat kinesiologitejpen som jag pratade på och jag ska testa så får vi se om det hjälper. Kommer även ut med sporttrosor för en hel vecka!!
 
Och paket från Fitnessguru är uthämtat så nu kan det experimenteras!!

Kommentera här: