Snokar vidare

 
Höll på att trampa på en orm idag på dagens långpromenix. Det var en snabb djävel som väl var så den slank iväg i gräset mot älven. En svart sak så det var nog en snok. Annars så hade jag följe utav en vit fjäril nästan hela vägen. Var på möte på sats Färjestad. Helt otroligt att jag inte har varit där förut för det har funnits i fem år nu!!
 
Men jag huserar på sats city jag som jue är mitt andra hem. Där blev det igår rehaben för axlarna som vanligt plus bröst och avslutade med lite mage. I morgon så är det dags igen!! Sen blir det till att nita upp lite flera affischer för SM i Athletic Fitness. En tur till till Gymgrossisten också för dom tappade jue bort sina. Nu så ska jag övervaka dom. ;)
 
Tur att jag får mina grejer ifrån bästa Fitnessguru så att jag håller i det där kreditkortet lite i alla fall haha. Fast jag ska och hämta ut ett paket på promenixen hem sedan. Har fått mig lite cocosvatten, eller var det en aloe vera dryck tro?! Skäms på mig att inte komma ihåg det!! :D Får väl skylla på hårfärgen och att det är så mycket i huvudet just nu. :P

Kommentera här: