På banan igen

 
 
Man kunde tro att jag har fått dille på gula saker. :D Först så leker jag med en banan. Och sen så är det det ena efter det andra experimentet med saffran. Senaste i raden är one pancake som jag smaksatte med det. Plus att jag har rostat nötter. Jag gillar det bättre i mat än i bröd.
 
Men nu till detta receptet då då. Har gjort det förut utan pinnar och så mycket olika smaksättningar. Denna gången så blandade jag one whey med lite fitnessguru coconut oil. Som jag sen doppade bananskivor i och rullade dom i kokos, mixade hasselnötter och mixad mandel.
 
In i kylskåpet en stund så att det stelnar. Kör man med annan vätska som vatten eller mjölk så får dom åka in i frysen en stund istället. Nu så hann dessa varken hit eller dit innan dom hamnade i min mage. ;) Så gott, och man blir hungrig när man har veckans trappträning. :P
 
Gott även med annan frukt. Som vanlig bara fantasin som sätter gränser.

Kommentera här: