One power

 
 
Nu så ska det bli mera fart på mig på gymmet med denna preworkout. :P Snälla Fitnessguru skickade med en Fitness for Men till mig så den har jag suttit och läst i nu i kväll. Funkar även om man är en woman som mig. ;) Ett gäng shakers var det med också så det tänkte jag ha en utdelning på. Vad tror ni om det?!
 
Vi har nu lanserat vår helt nya pre-workout One Power® som dricks 30 minuter innan träning för maximal energi, fokus och styrka. One Power® passar för alla som vill öka sin prestation vid träning och bidrar till muskeluppbyggnad och återhämtning samt kraftig energi så du kan ge 100% vid varje pass.
 Och till dagens träning då då som har blivit två stycken promenixer. En där jag bar hem detta paketet från Fitnessguru plus en kasse med mat. Extra träning när man innan har kört biceps och triceps plus mage och den vanliga axelrehaben. I morgon så är det dags för trappträning igen. Veckorna bara springer iväg!! :P
 
Ska även fnula till en proteinkladdkaka med en twist utav apelsin(bars)!!

Kommentera här: