Hallå kexet

 
 

Ingredienser

1/2 dl sesamfrön

1/2 dl krossade linfrön

1 dl hackade pistagenötter

1/2 dl riven kokos

2,5 skopor One Whey pistachio & coconut

2 dl kallt vatten

1 msk Fitnessguru coconut oil

 

Utförande

1. Blanda alla torra ingredienser.

2. Tilsätt vatten + olja och rör om till en lös smet.

3. Bred ut smeten på en bakplåtspappersklädd plåt.

4. Grädda i mitten på ugnen i cirka 25 minuter på 150 grader.

5. Ta ut plåten och skär i så stora bitar som du vill ha.

6. Grädda i ytterligare cirka 25 minuter.

5. Låt kexen svalna på galler.

 

Nu så har jag plockat ännu ett utav alla mina recept från moderatorn. Ja innan jag glömmer bort dom som finns kvar där igen menar jag. *harkel* Dagens promenix lär jag inte glömma i första taget i alla fall. :D Det blev mer av en löptur för jag blev jue jagad utav en ilsken svan som försökte nypa mig i rumpan haha. Vad händer nästa gång tro?! I morgon ska jag hämta sex kilo kärlek från Fitnessguru!! Ska inte köra armar innan dess. :P

Kommentera här: