Bit ihop eller bryt ihop

 
Kan nog säga att jag har bitit ihop i dubbel bemärkelse. Dels för att jag inte orkat äta och dels för när jag har gjort det att hålla kvar det i magen. Plus att jag fick ringa återbud till min koll hos tandläkaren. Han gör bara hål i plånboken ändå. ;) Det är jag ganska så bra på själv annars också så. Och jag kan tydligen inte bli för sjuk för att inte handla så nu så är denna slushmaskin på väg hem till mig. Får nog lov att ha en bloppis på köksmaskiner snart tror jag för att dom tar över mitt kök. :D
 
50 miljarder kronor lägger vi svenskar på produkter kopplade till motion och hälsa, exempelvis sportutrustning varje år. Och då så är inte mat och dryck inräknat. Försäljningen av sportprodukter över nätet fortsätter att öka i en rasande takt. Under årets första kvartal ökade sportnäthandlare sin försäljning med 24 procent. Det råder kvargfeber också. Under förra året såldes nästan 10 miljoner kilo kvarg i svensk handel, vilket är knappt 70 procents ökning från året innan. Både Arla och Lindahls har nytt ute.

Kommentarer:

1 Jess:

ååh, var hittade du den maskinen? Vill ha!!! Krya på dig!

2 Susanne:

Jess - Den hittar du på Roliga Prylar. Men nu är det nog inte rea längre på den tror jag. Och tack!! :)

Kommentera här: