Stampar igång mer nyheter

Fitnessguru is now shipping to 21 new countries in Europe!!
Belgium, Bulgaria, Cyprus, Estonia, France, Greece, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, The Nederlands, Malta, Poland, Portugal, Romania, Slovakia , Slovenia, Spain, Czech Republic & Hungary!!
 
Nu har jag gått och blivit internationell med språket och allt. ;) I och för sig så pratar jag engelska varje dag nu för tiden. Så det blir en salig mix ibland tillsammans med svenska haha. Idag så har jag tagit ännu en walk. Dröjer nog ett tag till innan jag säger powerwalk dock. :D
 
I morgon så blir det en shoppingturné, och jag har flera nya idéer på experiment/recept i huvudet. Förutom att jag ska ta och testa den nya pannkaksmixen one pancake förstås nyfiken som jag är utav mig. Allt nytt ni vet!! Så nu jagar jag dom tre nya sorterna med riskakor. :P

Kommentera här: