Going naked

 
Du vill bara låta lust och infall bestämma över din promrunda. Du vill ha friheten att njuta utav naturen och lyssna på dig själv och din kropp. Du har bara kläder och skor på dig, inga elektroniska prylar alls, inte ens musik. Men hur ska jag klara utav det när jag är så van att ha mannen peppande i luren. Ni ser jue bara smilgropen som alltid är framme då. ;) Och alla kort som jag tar, det är inte bara på experiment/recept haha. Fast skulle jag ge mig ut nu så blev det pannlampa. Andra dagen på rad som gatlyktorna inte lyser. Vilken tur att jag har haft vilodag idag då då.
 
Igår var det dock en promenix och träning på gymmet. Där kördes det rehaben för axlarna plus rygg och avslutade med lite mage. :P Hade med mig kokosmuffins denna gången som också fick tummen upp som rulltårtan. Nu blir det träningstidningar och proteinbollar i morgon!!

Kommentera här: