Från kyla till värme

 
Det finns en uppsjö av hjälpmedel som lovar att väcka dig vid precis rätt tillfälle, men Neuro: On tar det ett steg längre. Enheten kommer i form av en högteknologisk ögonbindel och är utrustad med sensorer för att känna av ljus, en accelerometer och en termometer. Med hjälp av dessa ska Neuro: On inte bara kunna övervaka din sömn utan även väcka dig med hjälp av att långsamt släppa in ljus när det är dags att vakna. 
 
Jag tror att jag har haft resfeber i en vecka nu. :D Så jag borde nog ha en sådan här som fick mig att sova istället för att vakna. Läste i en utav alla träningstidningar som jag har att stresshormonet kortisol är som högst när man vaknar. Och det stämmer in bra på mig just nu. :P Träning är bra då så det har det blivit. Idag så kördes det bröst och häromdagen så var det ben. Plus rehaben för axlarna båda dagarna och promenixer förstås.
 
Pengar är växlade och UD vet vart jag tar vägen så nu bara till att packa väskan. I morgon blir det att färga ögonfransarna. Måste vara fin när jag sover. ;) För jag lär nog däcka efter tre flygplatser och ett vaket dygn!!

Kommentera här: