My protein cheesecake

 
 Denna är en liten variant så 1 skopa proteinpulver från @myproteinse och 1 skopa malda mandlar från samma företag. Blanda det med 1 msk kokosolja (även den därifrån) och späd med lite vatten. Fyllningen är 100 gram cream cheese 3% och 100 gram vanilj lättkesella + #flavdrops från samma företag. In i frysen med det hela and voila!! 
 
Flera som har frågat hur jag gör denna cheesecake så nu lägger jag även ut det här på bloggen. (susiyed.disciplin.se ligger nere för tillfället dock) Texten är kopierad rakt av från min instagram zuzibuz, där ni hittar alla mina receptbilder. Istället för flavdrops så kan ni använda er av myprotein flavouring eller proteinpulver om ni vill istället. Gör denna i olika smaker.
 
Skulle ha haft nötter på egentligen som jag hade kanderat i honung. Men nån råkade visst äta upp dom innan kakan var klar haha. ;) Och jag som nästan bara fick ätbara saker i julklapp borde jue ha kunnat låta bli dom tycker man. Blev extra energi till benpasset på gymmet. :P Rehaben för axlarna har blivit körd också plus biceps & triceps. Magen fick sitt oxå.
 
Och den har även fått sig mat som fiskgratäng och inte bara godsaker. :D

Kommentera här: