Stairway to heaven

 
Jag ligger sååå efter!! :P Jag har nu kommit hem igen efter två veckor i Tunisien. <3 Det var helt underbart där med sol varje dag och perfekt värme. Tiden gick alldeles för fort bara. Och det enda springandes som gjordes var i dessa trappor. ;) Annars så har vi ätit och druckit gott och tillbringat tid ute på altanen med medelhavet som bakgrund. Och vilka soluppgångar och solnedgångar!! Sett oss omkring och blivit guidade utav både vänner och guider. Egen taxichaufför som väntade på oss överallt (läs varje butik som vi var in och shoppade vår mat i :D) Och en hel farm utav djur precis utanför dörren. Underbara katter i massor, hästar, får, hundar och fåglar. Och citrusfrukter och oliver att plocka från träden.
 
Nu så har det blivit springande efter julklappar istället som jag precis har slagit in. Och även present till grannen som tog hand om mina blommor och posten. Så nu så har högen med tidningar växt ännu mera på bordet. Mat var jag jue tvungen att handla hem här också. Så promenixer har det blivit och bärandet har blivit min träning. I morgon så är det dock dags för veckans trappträning igen. Och det behövs kan jag lova!! Sen efter det så drar jag igång min gymträning igen. Kan inte bara sitta på rumpan och försöka läsa ikapp alla mail som har trillat in. Och för dom som vill se lite utav maten jag gjort så är det instagram som gäller: zuzibuz. (bilderna hamnar där nu istället för på fb) Gårdagens tonfiskburgare gick hem!! (Y)
 
 
Nu så ska jag gå och göra durra som jag älskar att äta med nötter. Och dadlar fyllda med smör. Nu svimmar min pappa när han läser det haha.

Kommentarer:

1 Anna:

Hej!Jag är så nyfiken på vart du har träffat din kärlek:)

Kommentera här: