Vinn träningskit från adidas

 
 "Så går tävlingen till: Lägg upp din bästa träningsbild på Instagram: Tagga den med #StayFitWithNutriNick @NutriNick_Sweden Följ oss på Instagram NutriNick_Sweden 
Bonus om ni likar oss på Facebook Nutri-Nick Facebook
Vi bedömer tävlingen efter kreativitet, antal inlägg & träningsglädje!"
 
På Bodystore.com kan man under tävlingsveckorna även köpa Nutri-Nick produkterna med 15% rabatt om man uppger koden "stayfitwithnutrinick" i kassan. Nyss köpt mig lite soyapasta som ska testas. :P
 
Vi har lanserat hashtaggen #StayFitWithNutriNick i en tävling om träningskit från Adidas. Synd att jag är så värdelös på att ta kort själv när jag tränar. Vi kan väl säga att jag lyder sats för det är förbud mot att ta kort och filma där. ;) Men jag kan jue göra er kära läsare uppmärksamma på denna tävling. Skulle jue inte vara fel med lite nya adidasprylar.
 
Idag har jag varit ute och promenixat utan linser igen. Har hittat hem igen som ni kanske märker. Varit och fått mig lite färg på ögonfransarna. Inte lätt att vara blondin alla gånger. :D

Kommentera här: