Pannkaka utav allt

 
Min telefon är som sagt var totalt loco. Nu börjar den jue att radera bilder själv också. Mina matbilder för att vara exakt. Tycker den att jag postar nog utav det på instagram?! :D Det verkar som att allt är lite upp och ner just nu. Om man ska prata väder som alla andra så är det 13 grader ute.
 
Sparka utav dig skorna under sommarhalvåret och gå så ofta som du bara kan barfota utomhus. Känn gräset mellan tårna eller sanden under trampdynorna – det både stärker ditt immunförsvar och fyller på med ny energi. För tro det eller ej, precis som solljuset hjälper kroppen att bilda d-vitamin när vi kommer i kontakt med det, så finns elektroner i marken med helande och energigivande egenskaper.
 
Tror nog att jag håller skorna på på dagens promenix och trappträning. ;) Glad om det inte börjar att regna på mig. Igår så var det soligt dock. Det positiva med det hela är att lyan blir inte så varm så jag kan baka. Och på gymmet är ac'n fixad så där överlevde jag ett bröstpass igår. :P
 
På bilden så har ni proteinpannkakor med onecasein doublechocolate!!

Kommentera här: