Allt eller inget

 
Det händer massor men ändå så har jag ingenting att skriva om. För hur kul är det för er att läsa mitt kom ihåg om vad som jag har tränat lixom. Plitar ner det här i alla fall så blunda jämt ett par ord. ;) Promenixer som vanligt, och nu i snö också som kom ner härom dagen. Har lyckats med vattenblåsa också utav dom nya bootsen. Min bebishud!! Tur att valkarna i händerna står emot hantlarna i alla fall. :P Har blivit både rehaben och styrka för axlarna sen sist på gymmet. Och idag så fick det bli ben plus avslutade med lite mage på det. Den sistnämnda har nu fått testat på mitt senaste protein experiment. Mums säger jag bara!! Och mer blir det väl under helgen då det är dubbelkalas för mamma och syskonbarn.
 
Sen har det bokats flyg, buss och boende. Nu ska vi se om jag kan få till billigt hotell på Arlanda också i några timmar åt båda hållen. Plus att jag vill ha kanalen cmore, för där så har jag fastnat för flera nya serier. Och högen med träningstidningar bara växer på bordet här. Några hade jag dock med mig när jag drog och tränade i alla fall. Och fick mig ett paket leverarat till gymmet. Nya Nikesskor, så det tackar vi för. :)

Kommentera här: