Musklerna blir både större och starkare

 
om du intar protein innan läggdags på kvällen. Men om man äter dygnet runt då då?! ;) Som jag som går upp och äter på nätterna när jag inte kan sova och blir hungrig. Men jag tror att två SM på hotellrum utan föda och en förkylning där emellan som gjorde mig icke hungrig har fixat det. Sägs att det tar 21 dar för att ändra en vana. Kan jue alltid hoppas på det!!
 
Dom som hade fått ”godnatt-protein” (kasein) i en studie gjorde betydligt större framsteg när det gällde maxstyrkan (1 RM). Och när lårmusklerna mättes så hade dom jue blivit nästan dubbelt så stora jämfört med placebogruppen (8,4 cm2 mot 4,8 cm2). Precis gjort dessa pannkakor så det kanske är receptet på större ben. Just nu mage tror jag dock haha.
 
I morgon så ska jag försöka mig på lite träning på gymmet. Kommer nog att känna mig lite som en nybörjare tror jag. :P Mitt pass väntar på mig hos polisen också. Tror att det blir operation torsdag på att gå och hämta det. Nu så är jue restriktionerna borttagna för att resa till Tunisien också. Yeeey!! Med andra ord startar chartern igen och reseförsäkringen gäller.

Kommentera här: