Uppkopplad

 
smart tallrik som är världens första med inbyggd wifi och bluetooth. Och som utvärderar och har full koll på vad du stoppar i dig. Den är tredelad och utrustad med 3 mini-kameror som använder en avancerad objektigenkänning samt tre viktsensorer för att identifiera allt som läggs på tallriken. Det kombinerade underlaget skickas sedan till en databas för analys. Allt detta skall ske på några sekunder och presenteras sedan i appen du installerat i din smartphone.
 
Undrar som flundran hur den ska kunna räkna ut allt som jag både rör och grötar till. :D Skulle dock vara kul att prova som med allt annat nytt. Kommer först till sommaren nästa år så perfekt för beach 2016 då eller. ;) Under tiden så harvar jag på med mina promenixer och turer in på gymmet. Har blivit i både ur och skur som sagt var. :P Nu har rehaben gjorts för axlarna igen och bröst idag och även styrka för axlarna häromdagen. Avslutade båda dagarna med lite mage.
 
Och för er som vill se vad jag matar den med så kika in på min insta: zuzibuz. Försöker variera bilderna så det inte bara är mat dock.

Kommentarer:

1 Kaffehörnan:

Jag är lite krasslig men annars mår jag bara bra
Ja du grötar till de för mkt tror jag :) den funkar nog ej på dig haha

Din popcornsmaskin funkar kalasbra i nu. De var ett bra köp

2 Susanne:

Kaffehörnan - Ja då får du lov att krya på dig!
Bra att det är ordning på maskinen i alla fall :) Har precis ätit popcornsriskakor nu. Det var gott det med :P

3 Kaffehörnan:

Ja vi får kicka igång dina ben haha

4 Susanne:

Kaffehörnan - Mina ben är fulla i spring :P både prom och gym här!!

Kommentera här: