Den gyllene regeln

 
Det etiska begreppet "gör mot andra som du själv vill bli behandlad" återfinns inom de flesta filosofiska och etiska läror. Tänk om fler kunde leva efter den devisen. Så ibland så kan det vara bra med en boxsäck. ;) Nog sagt om detta men det finns badass både i Sverige och Tunisien!!
 
Inte mycket jag säger här heller nu för tiden. Tiden bara springer iväg för mig, och ändå långsamt när vi väntar på beslut från migrationsverket. Har till och med skrivit till stadsministern. Ser nu att det är nio år sedan som jag startade upp denna bloggen. Vart sjutton tog alla dom åren vägen?!
 
Gymmet fyller jue 14 år och jag började där när det öppnade. Så denna veckan så har jag kört igenom kroppen igen. Tänker inte rabbla övningar något mer. Vill jue inte att ni ska somna här inne. :D Promenixer har det blivit som vanligt också i både regn och solsken. April säger jag bara!! :P

Kommentera här: