Old school

 
Sitter och läser om framtidens träningsprylar. Men kör själv totalt old school. Fast visst vore det kul att testa!! Ta till exempel en aktivitets och sömnmätare. Den skulle nog ha fått spel på mig i natt för jag var vaken hela tiden tror jag. Kanske därför som jag har glömt att köra styrka för axlarna, och inte bara rehaben. Sägs jue att man får bättre minne utav att träna. Så det är nog tur jag gör det, för hur skulle det annars gå?! :D
 
Jawbone har ingått ett partnerskap med Nest, som bland annat tillverkar elektroniska termostater. Detta partnerskap har lett till att sömn­mätaren kan informera elementen om när du går och lägger dig, och därefter så skruvas värmen ned. Om du börjar frysa på natten för att du till exempel har sparkat av dig täcket, så skruvas värmen självklart upp automatiskt. Vore perfekt om den kunde styra ac'n på sommaren också. :P
 
Har allt tränat lite mera för härom dagen så blev det rygg och mage. Promenixer på det också som vanligt. Och jag håller på och säljer böcker på facebook. Det går riktigt bra och har redan burit iväg med en hel del. Så lite extra vardagsträning där. ;) I morgon så är det trappträning igen. Nu så blir det en tur till köket och svepa ihop något att äta. Och för den som vill se mer recept så är det instagram som gäller då: zuzibuz

Kommentera här: