Perfect blend

 
När jag inte kan bestämma mig för vilken smak som jag ska ha på fluffet. :D Då blir det choklad och vanilj, båda våras favoriter. Och även vad vi retsamt kallar varandra för. Han mörk - jag ljus. Även figuren i fönstret påminner jue lite granna om honom, rakad skalle och muskler. :P
 
Så träningen var en utav alla saker som förde oss samman. Och tränat har jag jue gjort idag. Tyvärr inte på det gymmet som han jobbar på dock. Men snart förhoppningsvis får vi leva och träna ihop. Idag så blev det rygg och härom dagen ben. Underbart promenixväder ute också!!
 
Förra veckan så var jag på en föreläsning med Jacob Gudiol. Inget nytt under solen men var intressant att lyssna till ändå. Även om han kommer från Skåne. ;) Hade visst gått iväg med tandkräm i håret så det var lite blåtonat. Whitening så kanske att jag vill bli lite blondare haha.

Kommentera här: