Saved by the bell

 
Haha det vore något att ha ute på promenixerna det. Alla man möter som går med näsan i sina mobiltelefoner och kliver jue rakt på en om man inte skuttar undan. Funkar kanske även att skrämma iväg busar med. För den som är nyfiken på denna "run-bell" kan kika här!! Själv så ser jag numera vart jag går för jag har fått håret klippt. Lockar överallt så förra veckan så fastnade jag i en utav maskinerna på gymmet. Så luggade mig själv med andra ord. :D Annars så har jag kört igenom kroppen som vanligt: bröst, biceps och triceps, ben och nästa gång så väntar rygg. Där ökade jag vikterna sist utan att axlarna klagade för mycket. Dom får jue sin rehab varje gång. Plus att jag avslutar med mage. :P Grips träning har det blivit hemma hos päronen där ex antal buskar ska klippas ner.
 
Proteinrulltårta har bakats (bild på instagram som vanligt: zuzibuz). Den gick hem både på gymmet, Hemköp och Pressbyrån. Där dom för övrigt var i himlen. ;) Bild på det finns på min facebook (länk i högermallen).

Kommentera här: