Mental träning

 
Ja det kan man nog kalla det för när vi är i varsitt land. Han jobbar långa dagar på ett gym så jag har jue tid att gå igenom den här högen nu. Och man hittar en och en annan liten pärla. :D Som den här då till exempel: Korta kvinnor lever längre och är friskare. Yeeey!! Korta kvinnor har en renare förbränning och en lägre ämnesomsättning. Kvinnor under 157 cm (jag klarar mig med en centimeter där) har lägst risk för att få cancer.
 
Kroppslig träning har jag också sysslat med som vanligt. Promenixer i härligt soligt väder. Känns nästan som det är vår i luften med fåglar som kvittrar. Några turer till gymmet har det också blivit där rygg och mage fick sitt en dag. Och bröst och axlar en annan dag. Är inne i ett flow där jag kommer på nya övningar nu i och med att jag hittar nya maskiner. :P Det blev till och med cardio idag när jag fick syn på en trappmaskin.
 
Nu så ska jag bara hitta på nya recept också. Har lite idéer igen. ;) Och letar som vanligt efter alla nyheter på mina shoppingturnéer. Ger just nu bort allt proteinpulver från min gamla sponsor. Så städ i skafferiet!!

Kommentera här: