There is were the magic happens

 
Ja där sker allt bloggande, och alla recept plitas ner som ni säger "recept tack" till. ;) Men även genom den där datorn så mötte jag mannen i mitt liv. Numera så är det mest över telefonen som vi pratar medans vi väntar på att migrationsverkets kvarnar ska mala. Så håll tummarna för oss!!
 
Och läser i mina träningstidningar att helt ny forskning på en halv miljon människor visar att en starkt kryddad måltid varje dag sänker risken för dödlighet med hela 19 procent. Vilken tur då att jag har gått och fått dille på harissa som innehåller chili. Bäst så jag håller mig vid liv menar jag. :D
 
Träning blir det jue plus promenixer som vanligt. Idag kördes det ben på gymmet och rehab för axlarna. Tur att jag är aktiv där i alla fall. Bloggen är det inte samma fart på haha. Filurar till och med att köra recepten på instagram (zuzibuz) nu sen bilderna är där. Vad tror ni om det?!

Kommentera här: